1400/12/08-15:37

پروین: پرسپولیس باز هم قهرمان می‌شود

 پروین: پرسپولیس باز هم قهرمان می‌شود

پیشکسوت باشگاه پرسپولیس گفت: خدا کند این اتفاق بیفتد ولی من در کل مخالف خصوصی سازی پرسپولیس هستم.

به گزارش دولت بهار به نقل از فارس، علی پروین در حاشیه مراسم هم اندیشی باشگاه پرسپولیس و پیشکسوتان درباره خصوصی سازی این باشگاه اظهار داشت: جلسه بسیار خوبی برگزار شد. این کار قشنگی بود،من ابتدا مخالف این کار بودم ولی بعد از صحبت‌های آقای درویش گفتم در نشست شرکت می‌کنم.هم کلانی، پنجعلی و درخشان صحبت کردند و خدا کند این اتفاق بیفتد ولی من در کل مخالف خصوصی سازی پرسپولیس هستم. 

وی در خصوص اینکه دلیل مخالفتش چیست افزود: چون پرسپولیس مشکلات زیاد دارد. شرکتی که می‌خواهد وارد بورس شود نباید بدهی داشته باشد. الان گفته‌اند ورزشگاه درفشی فر به پرسپولیس تعلق دارد در حالی که آن استادیوم 25 هزار متر معارض دارد. من مخالف بودم و به همین دلیل گفتم بقیه بچه‌ها در این باره صحبت کنند.

پیشکسوت پرسپولیس تاکید کرد: خدا کند این کار انجام شود که پرسپولس این همه در به در نباشد. هر زمان یحیی گل‌محمدی صحبت می‌کند می‌نالد!درویش که به پرسپولیس آمده دوست و رفیق زیاد دارد و او شبانه روزی در حال تلاش است که این باشگاه وارد بورس شود.

پروین در خصوص اینکه گفته می‌شود بخشی از سهام به پیشکسوتان واگذار شود گفت: ما چیزی نمی‌خواهیم. شرکت خود ما شرایطش از پرسپولیس بهتر است چون نه بدهکار است و نه  به دارایی بدهی دارد چون همه چیز به روز است.درست است که درویش رفیق من است و با من رفت و آ»د خانوادگی دارد ولی هر کسی مسئولیت می‌پذیرد باید خودش هم پاسخگو باشد.

وی در خصوص اینکه استقلالی‌ها می گویند چرا ارزش این باشگاه کمتر از پرسپولیس در نظر گرفته شده است گفت: شما به دنبال این مسائل نباش! اول ببینید این اتفاق می‌افتد بعد در این مورد حرف بزنید.

پیشکسوت پرسپولیس در خصوص وضعیت این روزهای این تیم گفت: الان پرسپولیس و استقلال با هم در یک شرایط هستند و بقیه کنار رفته‌اند اما بازی رو در رو خیلی مهم است. با این وجود من فکر می‌کنم پرسپولیس دوباره قهرمان می‌شود.

پروین در خصوص حضور ماجدی در فدراسیون فوتبال گفت: او از جنس فوتبال است، هم بازیکن بوده و هم به فدراسیون خدمت کرده و امیدوارم فدراسیون را جمع و جور کند. ماجدی از همین حالا به فکر 7-8  بازی ملی باشد.او تیم‌هایی را برای بازی تدارکاتی در نظر بگیرد که 3 گل به ما بزنند نه اینکه ما 4 گل به آنها بزنیم. باید نقطه ضعف تیم ملی مشخص شود. حمید استیلی هم فوتبالی است و کارش را بلد است. این تیم جدید به امید خدا خوب کار می‌کنند. در جام جهانی 78 که ما راهی جام جهانی شدیم یک تیم از آسیا صعود می کرد ولی الان 5 تیم می‌رود. در سه دوره قبلی هم ما چهارم شدیم، حداقل کاری کنیم یک پله صعود کنیم. اگر در جام جهانی چهارم گروهمان شدیم بدانید فوتبال ما پیشرفت کرده است.

وی در خصوص مساله سربازی در فوتبال ایران گفت: اینها مسائلی است که خودشان می‌دانند. الان یک آیین نامه می‌آوردند و پس فردا همین ها ازاد می‌شوند و می‌روند در استقلال بازی می‌کنند.(باخنده)

پیشکسوت پرسپولیس در خصوص اینکه ظاهرا ابتدا به هتل هما رفته بود گفت: درویش به من گفته بود هتل ما البته من به آنجا نرفتم. در راه با من تماس گرفتند که اینجا برگزار می‌شود.

پروین در خصوص اینکه ‌آیا خصوصی سازی انجام می‌شود یا خیر گفت: من بعید می‌دانم ولی خدا کند این اتفاق بیفتد.

نظرات

اخبار مرتبط

اپلیکیشن دولت بهار دسترسی ساده تر و اطلاع از اخبار مهم
نصب