1400/12/15-15:49

شکایت استقلال از شهرخودرو رد شد

شکایت استقلال از شهرخودرو رد شد

کمیته وضعیت بازیکنان فدراسیون آرای خود را در خصوص تعدادی از پرونده‌های مطروحه اعلام کرد.

به گزارش دولت بهار، بر اساس گزارش سایت رسمی فدراسیون فوتبال، آرای صادره به شرح زیر است:

* درپی شکایت حسین دوستدار از باشگاه خوشه طلایی ثنا، این باشگاه به پرداخت مبلغ یک میلیارد و ۶۲۷ و ۱۵۳ هزار ریال بابت اصل خواسته و مبلغ ۳۵ میلیون و ۴۷۱ هزار و ۹۳۵ ریال بابت هزینه دادرسی در حق خواهان محکوم شد. همچنین کمیته وضعیت نسبت به دعوی خواهان به میزان ۱۲۲ میلیون و ۸۴۷ هزار ریال قرار رد صادر کرد.

*با توجه به شکایت علی میکائیلی از باشگاه فردوس قم، این باشگاه به پرداخت مبلغ ۲۰۰ میلیون ریال بابت اصل خواسته و مبلغ ۴ میلیون و ۳۶۰ هزار ریال بابت هزینه دادرسی در حق خواهان محکوم شد. همچنین کمیته وضعیت نسبت به دعوی خواهان به میزان ۵۰ میلیون ریال قرار رد صادر کرد.

*در پرونده شکایت علیرضا ربیع زاده از باشگاه شهرداری بندرعباس، کمیته وضعیت نسبت به دعوی خواهان به میزان ۶۰۰ میلیون ریال قرار رد صادر کرد.

*در پی شکایت باشگاه استقلال تهران از محمدجواد کیا و باشگاه شهرخودرو، کمیته وضعیت دعوی باشگاه استقلال تهران علیه کیا مبنی بر مطالبه غرامت و اعمال محرومیت مردود اعلام کرد. همچنین دعوی باشگاه استقلال علیه باشگاه شهرخودرو مبنی بر مطالبه غرامت و اعمال محرومیت را نیز مردود اعلام کرد.

*با توجه به شکایت علیرضا محمودی از باشگاه خوشه طلایی ثنا، این باشگاه به پرداخت مبلغ یک میلیارد و ۲۹۳ میلیون و ۱۵۳ هزار ریال بابت اصل خواسته و مبلغ ۲۸ میلیون و ۱۹۰ هزار و ۷۳۵ ریال بابت هزینه دادرسی در حق خواهان محکوم شد. همچنین کمیته وضعیت نسبت به دعوی خواهان به میزان ۱۱۶ میلیون و ۸۴۷ هزار ریال قرار رد صادر کرد.

*در پی شکایت میلاد بحرانی پور از باشگاه شهرداری بندرعباس، کمیته وضعیت نسبت به دعوی خواهان به میزان ۳۸۰ میلیون ریال قرار رد صادر کرد.

*با توجه به شکایت عباس یحیی بیگی از باشگاه خوشه طلایی ثنا، این باشگاه به پرداخت مبلغ یک میلیارد و ۲۴۷ میلیون و ۱۵۳ هزار ریال بابت اصل خواسته و مبلغ ۲۷ میلیون و ۱۸۷ هزار و ۹۳۵ ریال بابت هزینه دادرسی در حق خواهان محکوم شد. همچنین کمیته وضعیت نسبت به دعوی خواهان به میزان ۱۵۲ میلیون و ۸۴۷ هزار ریال قرار رد صارد کرد.

*در پرونده شکایت محمد غلامی از باشگاه سپیدرود ردشت در خصوص دعوی خواهان به میزان یک میلیارد ریال، کمیته وضعیت قرار رد دعوی را صادر کرد.

*در پی شکایت پوریا غلامی از باشگاه خوشه طلایی ثنا، این باشگاه به پرداخت مبلغ یک میلیارد و ۳۵ میلیون و ۱۵۳ هزار ریال بابت اصل خواسته و مبلغ ۲۲ میلیون و ۵۶۶ هزار و ۳۳۵ ریال بابت هزینه دادرسی در حق خواهان محکوم شد. همچنین کمیته وضعیت نسبت به دعوی خواهان به میزان ۱۵۴ میلیون و ۸۴۷ هزار ریال قرار رد صارد کرد.

*با توجه به شکایت پویا عزیزپور از باشگاه شهرداری بندرعباس کمیته وضعیت نسبت به دعوی خواهان به میزان ۸۰۰ میلیون ریال قرار رد صادر کرد.

آرای صادره ظرف مدت ۷ روز از تاریخ ابلاغ در کمیته استیناف فدراسیون فوتبال قابل تجدیدنظرخواهی خواهد بود.

نظرات

اخبار مرتبط

اپلیکیشن دولت بهار دسترسی ساده تر و اطلاع از اخبار مهم
نصب