1401/01/05-12:08

حذف ایتالیا از جام جهانی ۲۰۲۲؛ کلمات هم مانچینی را تنها گذاشتند

حذف ایتالیا از جام جهانی ۲۰۲۲؛ کلمات هم مانچینی را تنها گذاشتند

سرمربی تیم ملی فوتبال ایتالیا پس از شکست و ناکامی غافلگیرکننده این تیم از صعود به جام جهانی ۲۰۲۲ قطر آن هم برای دومین دوره متوالی، از کلمات تهی شد.

به گزارش دولت بهار به نقل از ایرنا، تیم ملی ایتالیا در حالیکه در ۹۰ دقیقه وقت‌های معمول، به واسطه عملکرد چشمگیر و دلیرانه خط دفاع مقدونیه شمالی مستاصل شده بود، با گل «الکساندر ترایکوفسکی» در دومین دقیقه زمان‌های اضافی شکست خورد تا ضمن ناکام ماندن از صعود به جام جهانی، بعد از ۶۰ بازی خانگی در انتخابی جام جهانی، طعم تلخ شکست را بچشد.

پیروزی شب گذشته مقدونیه شمالی در پالرمو بدان معنا است که تیم ملی که در رده‌بندی جهانی ۶۰ پله پایین‌تر از قهرمان چهار دوره جام جهانی است، باید برای بلیت دوحه، در پلی‌آف باید با «کریستیانو رونالدو» و یارانش در پرتغال مبارزه کند.

«روبرتو مانچینی» سرمربی آتزوری پس از این شکست گفت: در حل حاضر حرف زدن دشوار است. نمی‌دانم چه بگویم. 

برای ایتالیایی که تابستان سال گذشته در جریان دیداری هیجان‌انگیز در فینال جام ملت‌های اروپا در ومبلی، انگلیس را شکست داده و قهرمان شده بود، اتفاق شب گذشته بسیار شوکه کننده بود.

مانچینی در این باره اضافه کرد: تابستان سال گذشته زیباترین لذت بود و حالا بزرگ‌ترین نومیدی برای‌مان رقم خورد. فکر کردن به دیگر چیزها سخت است؛ برای اتفاقی که برای بچه‌ها افتادخیلی ناراحتم؛ امشب بیشتر از جولای سال گذشته آنها را دوست دارم.

وی ادامه داد: من سرمربی هستم و مسوولیت در درجه اول برعهده من است و بچه‌ها تقصیری ندارند. آنها آینده‌ درخشانی دارند و بازیکنانی قدرتمند برای آینده تیم ملی(ایتالیا) هستند. لایق این شکست نبودیم. 

«جورجو کیه‌لینی» کاپیتان تیم ملی ایتالیا گفت: به هم‌تیمی‌هایم افتخار می‌کنم. همگی از پا افتاده و شکسته‌ایم اما باید از نو شروع کنیم. در حال حاضر حرف زدن دشوار است و این اتفاق همچنان خلایی بزرگ برای ما خواهد بود. امیدوارم سرمربی تیم بماند چون بودن او برای تیم ضروری است. حالا باید به یورو برویم و چهار سال دیگر به این جام جهانی لعنتی برگردیم.

حذف ایتالیا از جام جهانی ۲۰۲۲؛ کلمات هم مانچینی را تنها گذاشتند

نظرات

اخبار مرتبط

اپلیکیشن دولت بهار دسترسی ساده تر و اطلاع از اخبار مهم
نصب