1401/01/08-21:22

شرط خرید بلیت مسابقه ایران و لبنان

شرط خرید بلیت مسابقه ایران و لبنان

فدراسیون فوتبال شرایط خرید بلیت مسابقه تیم‌های ملی فوتبال ایران و لبنان را اعلام کرد. فقط افرادی می‌توانند بلیت این مسابقه را بخرند که ۲ دُز واکسن کرونا تزریق کرده باشند.

به گزارش دولت بهار به نقل از فدراسیون فوتبال، با توجه به مصوبات ستاد ملی مقابله با کرونا، امکان فروش بلیت تا سقف ظرفیت ٣٠ درصد ورزشگاه امام رضا (ع) در مشهد فراهم شده و بلیت‌فروشی این بازی از ساعت ١٢ ظهر امروز (دوشنبه) از طریق سامانه Footballeticket.ir انجام خواهد شد.

بر اساس پروتکل‌های مصوب، علاقمندانی که نسبت به تزریق حداقل ۲ دُز واکسن اقدام کرده‌اند و از تاریخ دوم تزریق حداقل ١٥ روز گذشته باشد طبق استعلام سامانه هوشمند با ورود کد ملی امکان دریافت بلیت این مسابقه را پیدا می کنند. سامانه همچنین به صورت هوشمند و بر اساس بانک اطلاعاتی آنلاین از ثبت نام افراد مبتلا و دارای تست مثبت کرونا ممانعت به عمل خواهد آورد.

پس از تهیه بلیت همراه‌داشتن کارت ملی برای تطبیق اطلاعات شخصی در هنگام ورود به ورزشگاه الزامی است و بدون کارت ملی بلیت تماشای مسابقه در ورودی‌های پیش‌بینی‌شده صادر نمی‌شود. بلیت‌فروشی تنها به صورت آنلاین انجام می‌شود.

مسابقه تیم‌های ملی فوتبال ایران و لبنان در هفته پایانی دور انتخابی جام جهانی روز سه شنبه ساعت ۱۶ در ورزشگاه امام رضا (ع) برگزار می‌شود.

تیم ملی فوتبال ایران در این بازی با لباس دوم خود به رنگ قرمز به میدان می‌رود.

نظرات

اخبار مرتبط

اپلیکیشن دولت بهار دسترسی ساده تر و اطلاع از اخبار مهم
نصب