1399/06/01-21:41

دولت در ایام کرونا نه تنها به صنایع کمک نکرد، بلکه...

دولت در ایام کرونا نه تنها به صنایع کمک نکرد، بلکه...

ابوالفضل روغنی بیان کرد: اگر دولت به ما کمک نکرد، قرار نبود این‌قدر ما را گیر بیندازد. در صورت‌حساب‌هایی که ادارات مالیات ارائه می‌کنند، ارقام سرسام‌آوری هست که به نظر من باید به آن توجه جدی شود.

به گزارش دولت بهار، ابوالفضل روغنی، رئیس کمیسیون صنایع اتاق بازرگانی ایران اظهار داشت: در همه‌جای دنیا مثلا در آمریکا ارقام قابل ملاحظه‌ای برای جبران خسارات ناشی از شیوع کرونا تخصیص داده‌اند.

وی بیان کرد: در اروپا (براساس آخرین اخبار) ۵۰۰ میلیارد دلار در نظر گرفته شده است. در کشور ما دولت و دستگاه‌های مسئول ارقام مختلفی را مطرح کردند تا فرصت‌هایی ایجاد کنند و کسب‌وکارها آسیب جدی نبینند.

ابوالفضل روغنی گفت: یکی از مباحثی که مطرح می‌شد، این بود که نسبت به مالیات‌ها بازنگری شود. یعنی در زمان پرداخت آن تأخیر اساسی بیفتد یا اینکه ارقام تقسیط شود تا واحدها از این وضعیت خارج شوند.

رئیس کمیسیون صنایع اتاق بازرگانی ایران افزود: بین فعالان اقتصادی این مسئله وجود دارد که اگر دولت به ما کمک نکرد، قرار نبود این‌قدر ما را گیر بیندازد. در صورت‌حساب‌هایی که ادارات مالیات ارائه می‌کنند، ارقام سرسام‌آوری هست که به نظر من باید به آن توجه جدی شود.

* نوداقتصادی

نظرات

اخبار مرتبط

اپلیکیشن دولت بهار دسترسی ساده تر و اطلاع از اخبار مهم
نصب