1401/01/09-16:16

حضور ۲ هزار نفری بانوان در بازی ایران - لبنان

حضور ۲ هزار نفری بانوان در بازی ایران - لبنان

پس از کش و قوس‌های زیاد، سرانجام تعدادی از بانوان موفق شدند برای تماشای دیدار ایران و لبنان، در ورزشگاه امام رضا(ع) حضور پیدا کنند.

به گزارش دولت بهار به نقل از ایسنا، در حالی که حضور بانوان در آخرین دیدار تیم ملی در مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر برابر لبنان در هاله‌ای از ابهام بود، بالاخره بانوان موفق شدند در ورزشگاه امام رضا(ع) مشهد حضور پیدا کنند و شاهد دیدار شاگردان اسکوچیچ برابر لبنان باشند.

حدود ۲ هزار بانوی ایرانی با تهیه بلیت دیدار ایران و لبنان، در ورزشگاه امام رضا (ع) حاضر شدند و در جایگاه مخصوص بانوان در طبقه اول این ورزشگاه، مستقر شدند. برای این دیدار ۱۲۵۰۰ بلیت فروخته شده بود که ۲ هزار بلیت آن برای بانوان بود. تا ساعاتی قبل از شروع دیدار ایران و لبنان، حضور بانوان در ورزشگاه امام رضا(ع) مشخص نبود و گفته شده بود بانوان اجازه ورود به ورزشگاه را ندارند اما پس از این که تعدادی از بانوان موفق شدند از سایت بلیت‌فروشی بلیت تهیه کنند و مقابل درب ورزشگاه حاضر شوند، نهایتا مجوز حضور آن‌ها در استادیوم امام رضا(ع) صادر شد.

البته یک سری از بانوانی که از سایت بلیت‌فروشی بلیت تهیه کرده‌اند، هنوز مقابل درب استادیوم هستند و موفق به حضور در ورزشگاه نشده‌اند.

دیدار ایران و لبنان از ساعت ۱۶ در ورزشگاه امام رضا(ع) برگزار می‌شود.

نظرات

اخبار مرتبط

اپلیکیشن دولت بهار دسترسی ساده تر و اطلاع از اخبار مهم
نصب