1401/01/09-20:30

اسکوچیچ: برخی انتقادها خنده دار است/ به موضوعات حاشیه‌ای نمی پردازم

اسکوچیچ: برخی انتقادها خنده دار است/ به موضوعات حاشیه‌ای نمی پردازم

سرمربی تیم ملی می‌گوید از انتقادهایی که به او شده خوشحال است و فرصتی برای منتقدان فراهم شده اما به مسائل حاشیه‌ای توجه نمی‌کند.

به گزارش دولت بهار به نقل از ورزش سه، دراگان اسکوچیچ بعد از پیروزی ایران مقابل لبنان در نشست خبری اظهار کرد: قبل از آغاز صحبت در خصوص مسابقه، باید از همراهی و همدلی افرادی که در این دو دور کنار ما بودند و ما را در اردوهای بحرین و بعد از آن همراهی کردند و باعث شدند ۲۵ امتیاز کسب کنیم، تشکر کنم.

وی ادامه داد: اجازه ندادیم حریف خودنمایی کند و از ابتدا توانستیم برتری خود را در زمین به نمایش بگذاریم. صحبت بیشتری درخصوص بازی ندارم و بازیکنانم خیلی خوب و حرفه‌ای برخورد کردند و می دانستیم که می توانیم برنده باشیم. از هواداران هم که آمدند و از تیم ملی حمایت کردند ممنونم و امیدوارم تماشاگران حاضر در ورزشگاه از این بازی لذت برده باشند.

اسکوچیچ در خصوص برگزاری بازی‌های دوستانه تا آغاز جام جهانی قطر و صحبت با فدراسیون برای ارائه برنامه‌هایش گفت: فکر می‌کنم بازی کردن جلوی تیم های قوی برای ما لازم است تا به جواب ابهامات موجود برسیم. فدراسیون هم فکر می‌کنم کنار ماست و مشکلی در این خصوص وجود ندارد.

سرمربی تیم ملی در خصوص هم‌گروه‌های احتمالی ایران در جام جهانی قطر گفت: در مورد روند آماده سازی تیم صحبت کردم، گفتم قرار است چطور پیش برویم اما باید منتظر قرعه کشی در ۳ روز آینده باشیم. آنچه من ترجیح می‌دهم اهمیتی ندارد و باید ببینیم خدا برای ما چه رقم خواهد زد. باید مشابه با تیم‌های هم‌گروهمان بازی دوستانه انتخاب و برگزار کنیم. این موضوع به تیمم خیلی کمک می‌کند.

اسکوچیچ در خصوص شانس بازیکنان لیگ برتری برای پوشیدن پیراهن تیم ملی گفت: سطح تیم ملی بالاتر از چیزی است که در لیگ وجود دارد، اگر بازیکنان لیگ برتری انتظارات را برآورده کنند چرا که نه؟ ۲ سال است که لیگ را بررسی می‌کنیم و امیدوارم جوانان خودشان را نشان دهند. اینکه بازیکنی بتواند خودش را به تیم ملی برساند به آنها و تلاششان بستگی دارد نه من.

سرمربی تیم ملی در خصوص برنامه‌ریزی برای صعود به مرحله بعد جام جهانی گفت: انتظارات بالایی از این تیم داریم، قرار نیست به صعود به جام جهانی کفایت کنیم. سعی کردم به بازیکنانم هم این موضوع را منتقل کنم.

وی افزود: متاسفانه عملکرد بازیکنان در لیگ برتر راضی کننده نبوده‌ است. نکته‌ای که می خواهم در خصوص مربیان و باشگاه‌ها بگویم، این است که مربیان بازیکنان را آماده تر کنند. این مستلزم ارتباط مستمر من و مربیان لیگ برتری است تا شرایط برای بازیکنان بهتر و بهتر شود.

اسکوچیچ در پایان در مورد انتقادهایی که از او شده، گفت: با توجه به اینکه قرارداد دارم با قدرت به کارم ادامه می‌دهم از انتقادهایی که به من شده خوشحالم و خوب شد فرصتی مهیا شد تا منتقدانم صحبت‌هایشان را مطرح کنند. تعداد بازی‌هایی که برده‌ایم عملکردم را نشان می‌دهند. به موضوع های حاشیه‌ای نمی پردازم زیرا برخی انتقادها خنده دار است. باید تشکر کنم از تمامی افرادی که انتظار دارند تیم ملی همیشه پیروز از میدان خارج شود و تشکر می‌کنم که چنین توقع‌هایی وجود دارد.

نظرات

اخبار مرتبط

اپلیکیشن دولت بهار دسترسی ساده تر و اطلاع از اخبار مهم
نصب