1401/01/15-19:08

مجیدی: به رکورد نباختن فکر نمی‌کنم

مجیدی: به رکورد نباختن فکر نمی‌کنم

سرمربی تیم فوتبال اسقلال گفت: باور کردنی نیست که تیم‌های شهرستانی اجازه دارند با پرداخت اجاره‌های بالا، زمین‌های تمرینی خوب را در اختیار بگیرند!

به گزارش دولت بهار به نقل از ایرنا، «فرهاد مجیدی» سرمربی تیم فوتبال استقلال امروز (دوشنبه) در نشست خبری پیش از بازی استقلال و پیکان اظهار داشت: پیکان یکی از تیم‌های جوان و خوب لیگ برتر است. آنها در جام حذفی استقلال را اذیت کردند و به طور حتم در بازی فردا، بازی آسانی پیش رو نخواهیم داشت.

وی افزود: اینکه به عنوان مربی برتر انتخاب شدم حاصل تلاش بازیکنان و همکارانم بود، از آنها تشکر می‌کنم که در این راه کمک زیادی به من کردند.

سرمربی تیم فوتبال استقلال خاطرنشان کرد: زمین چمن تمرین استقلال موضوعی است که باید پیش از شروع فصل درباره‌اش فکر می‌شد اما متاسفانه این کار صورت نگرفت. از روزی که سردار آجورلو مدیریت استقلال را بر عهده گرفت بیش از ۱۰ زمین تمرین را دیدیم؛ زمین‌هایی که برای تمرین مساعد باشند، جهت بازسازی احتیاج به زمان دارند و ما این زمان را نداشتیم و مجبور شدیم در زمین آرارات تمرین کنیم. واقعا خنده‌دار است که این همه زمین تمرین را دیدم و زمین‌هایی که خوب بود در اختیار تیم‌های شهرستانی است. تیم‌هایی که در شهرهای خودشان دو ورزشگاه دارند اما در تهران تمرین می‌کنند.

مجیدی اضافه کرد: من باورم نمی‌شود که تیم‌های شهرستانی اجازه پیدا می‌کنند در تهران تمرین کنند! تیم‌های صنعتی آمده‌اند و با اجاره بالا، آن زمین‌هایی که خوب بود را در اختیار گرفتند. زمین انقلاب شرایط بهتری پیدا کرده است و اگر به آن برسند از هفته آینده در آن تمرین می‌کنیم.

وی اعلام کرد: زمین آرارات شرایط خوبی ندارد و من واقعا شرمنده بازیکنان استقلال هستم. نباید غر زد اما واقعا زمین تمرین خوب نداشتیم. بازیکنان با تمام توانشان تمرین کردند و البته باشگاه استقلال هم تمام تلاشش را می‌کند ولی متأسفانه زمین‌هایی که انتخاب می‌کنیم برای آماده شدن احتیاج به زمان دارند. فکر کنم برای فصل بعد مشکل نداشته باشیم چون کمپ حجازی در حال آماده شدن است. تیم‌های شهرستانی در زمین‌های خوب تهران تمرین می‌کنند!! مثل این است که استقلال برود و در سیرجان تمرین کند!

سرمربی استقلال گفت: استقلال برای سه امتیاز بازی می‌کند و من به این فکر نمی‌کنم که تیمم شکست نخورده و بخواهم این رکورد را حفظ کنم.

تیم‌های فوتبال استقلال و پیکان در هفته بیست و چهارم لیگ برتر، از ساعت ۲۰:۴۵ دقیقه در ورزشگاه آزادی مقابل یکدیگر قرار خواهند گرفت.

نظرات

اخبار مرتبط

اپلیکیشن دولت بهار دسترسی ساده تر و اطلاع از اخبار مهم
نصب