1399/06/02-13:31

۳ شرط پرداخت وام ۲۵۰ ميليوني مسكن اعلام شد

مدير امور اعتباري بانك مسكن با اعلام ۳ شرط پرداخت وام ۲۵۰ ميليون توماني مسكن، گفت: از ابتداي سال ۹۸ تا ۱۵ مرداد امسال ۱۳ هزار و ۳۹۹ فقره تسهيلات در بافت هاي فرسوده به مرحله امضا رسيده است.

به گزارش دولت بهار به نقل از تسنيم، محمد حسن علمداري اظهار كرد: در بخش پرداخت تسهيلات ارزان قيمت براي احيا و نوسازي بافت هاي فرسوده  بانك مسكن سال گذشه قرارداد عامليت با وزارت راه و شهرسازي امضا و همكاري گسترده اي را آغاز كرد در همين راستا اين همكاري در قالب دومين قرارداد در سال جاري نيز استمرار پيدا كرد.

وي ادامه داد: در جريان انعقاد اين قرارداد اين قول به وزارت راه و شهرسازي داده شده تا در صورت وجود منابع در چارچوب سياست هاي اعتباري بانك مسكن امسال و همچنين در صورت وجود درخواست سازنده حرفه اي، تا سقف 250 ميليون تومان تسهيلات نوسازي پرداخت كند.

وي با اشاره به كارنامه يكسال اخير تسهيلات پرداختي به پروژه هاي ساخت و ساز در بافت فرسوده، گفت: از ابتداي سال گذشته تا 15 مردادماه امسال، تعداد 13 هزار و 339 فقره تسهلات به ارزش 8/027 ميلياردريال به مرحله امضا قرار داد رسيده اند. از رقم كل تسهيلات امضا شده، رقمي معادل 2/152 ميليارد ريال از محل منابع داخلي بانك و رقمي بالغ بر 5/854 ميليارد ريال از محل قرارداد عامليت تامين شده است.

مدير امور اعتباري بانك مسكن ارزش كل تسهيلات پرداخت شده در بازه زماني مذكور را معادل 5/619 ميليارد ريال اعلام كرد و افزود: پيشرفت حداقل 20 درصدي پروژه ساختماني، نداشتن چك برگشتي و بدهي معوق بانكي از شرايط دريافت تسهيلات نوسازي بافت فرسوده براي سازندگان است.

نظرات

اخبار مرتبط

اپلیکیشن دولت بهار دسترسی ساده تر و اطلاع از اخبار مهم
نصب