1401/01/16-18:58

چرا این همه هجمه به پرسپولیس وارد می‌شود؟

چرا این همه هجمه به پرسپولیس وارد می‌شود؟

باشگاه پرسپولیس در بیانیه‌ای نسبت به صحبت‌های برخی از ارکان فدراسیون فوتبال موضع تندی اتخاذ و از آنان انتقاد کرد.

به گزارش دولت بهار به نقل از ایرنا، در بیانیه باشگاه پرسپولیس آمده است:

متاسفانه در روزهای گذشته شاهد رویکردهای متفاوت و تبعیض‌آمیز برخی از اعضای فدراسیون فوتبال و اظهارات آنها علیه پرسپولیس و اعضای آن هستیم. باید از مسوولان ارشد فدراسیون سوال کنیم که چرا برخی از اعضای فدراسیون اینگونه علیه پرسپولیس اظهارنظر می‌کنند؟ علی خسروی، عضو کمیته داوران نسبت به تخلف برخی از مربیان سکوت اختیار کرده و هیچ اظهارنظری نمی‌کند اما خواهان برگزاری جلسه فوری برای اعضای تیم پرسپولیس است. همچنین ایشان در اظهارنظر جدیدی نسبت به اعتراض مدیریت باشگاه پرسپولیس به داوری‌ها مطالبی را بیان کرده که مایه تاسف است. چرا یک عضو فدراسیون باید با نیش و کنایه نسبت به باشگاه پرسپولیس سخن بگوید و در قبال دیگر تیم‌ها و ادعاهایشان سکوت کند؟

چرا خسروی آن موقع که برخی مربیان به داوری اتهام می‌زدند رگ غیرت‌شان بیرون نزد و صحبت‌های شیرین پلیس راهور و جریمه کردن را مطرح نکردند؟ مگر اتهام زدن متفاوت است؟ باشگاه پرسپولیس فقط یک گلایه و انتقاد کرد که اینگونه برآشفته شدید. خسروی که الان در مقام دفاع از داور دربی برآمده و با شیرین زبانی حرف می‌زند، چرا آن زمان که یکی از مربیان به دوستان و همکار ایشان، مهدی  سیدعلی، اتهامات سنگینی وارد کرد، سخن نگفت؟

به طور کلی چرا این همه هجمه از سوی برخی عوامل و اعضای کمیته‌های مختلف فدراسیون فوتبال به پرسپولیس وارد می‌شود. آیا نیازی هست سیاهه‌ای از این واکنش‌های تبعیض آمیز را لیست کرده و منتشر کنیم؟ آیا با این اظهارنظرها نباید به هوادار پرسپولیس حق داد که بگویند برای جلوگیری از ششمین قهرمانی متوالی شاهد آن هستیم که برخی عنان اختیار از کف داده و علنی علیه پرسپولیس اقدام و رفتار می‌کنند. آیا آنها حق ندارند بپرسند وقتی برخی مسوولان فدراسیون فوتبال در گفتار چنین هستند در کردار چگونه خواهند بود؟

چرا باید مدیر رسانه‌ای تیم ملی علیه پرسپولیس توییت بزند؟ به مدیر رسانه‌ای تیم ملی که وظایفش مشخص است چه ارتباطی دارد که در رابطه با باشگاه پرسپولیس صحبت کند؟ فدراسیون فوتبال مگر مدیر روابط عمومی ندارد؟ جز این است که می‌خواهید با استفاده از نام پرسپولیس خودتان را مطرح کنید؟

چرا اعضای بعضی از کمیته‌های فدراسیون نسبت به برخی اتفاقات در لیگ بی‌تفاوت هستند اما در مورد پرسپولیس نه تنها به سرعت واکنش نشان می‌دهند که گاهی حتی به ماجراها هم دامن می‌زنند؟ این رویکرد متفاوت چه دلیلی دارد؟ نمی‌دانیم سرپرست محترم فدراسیون از این مواضع و رفتارهای متتاقض خبر دارند یا نه‌، به هر حال امیدواریم و منتطر می‌مانیم که ایشان کاری کنند که شائبه‌ها در مورد اظهارات و علایق رنگی برخی از اعضای فدراسیون از بین برود.

 تیم فوتبال پرسپولیس شب گذشته با توقف بدون گل برابر هوادار و از دست دادن امتیاز، شانس خود را برای قهرمانی در لیگ بیست و یکم بیش از پیش کاهش داد. این تیم هم‌اکنون با ۵۰ امتیاز و یک بازی بیشتر نسبت به حریف دیرینه یعنی استقلال، در رده دوم جدول رده‌بندی جای دارد.

نظرات

اخبار مرتبط

اپلیکیشن دولت بهار دسترسی ساده تر و اطلاع از اخبار مهم
نصب