1401/01/19-15:51

گل‌محمدی: در باشگاه استقلال زیاد حرف می‌زنند

گل‌محمدی: در باشگاه استقلال زیاد حرف می‌زنند

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: ادعاهای باشگاه استقلال نسبت به من اشتباه بود. آنها اطلاعتشان کامل نیست، زیاد حرف می‌زنند و گاف می‌دهند.

به گزارش دولت بهار به نقل از ایرنا؛ «یحیی گل‌محمدی» امروز جمعه در نشست  پیش از دیدار با آلومینیوم اراک در مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی، اظهار داشت: با حضور «مهدی رحمتی» تغییرات مثبتی در این تیم ایجاد شده است. فیلم بازی‌هایی این تیم نشان می دهد که آلومینیوم تیم بهتری نسبت به چند هفته قبل شده است.

وی افزود: در جام‌حذفی فرصت اشتباه نداریم و باید فرصت طلب باشیم و روی اهدافمان تمرکز کنیم. یک اشتباه ممکن است تیم را از جام حذفی کنار بگذارد. بازیکنان ما آماده هستند اما امروز نمی‌دانم با آلودگی هوا چطور باید بازیکنان را تمرین بدهم چون سلامتی بازیکنان بسیار مهم است. هر بازی در جام حذفی مثل فینال است و باید در این فینال برنده شویم تا جام را به دست آوریم. ما اگر در صدر جدول لیگ برتر هم بودیم جام حذفی برای ما مهم بود چون گرفتن هر دو جام برای ما مهم است. سه بازی پشت سر هم داریم و اگر برنده باشیم می‌توانیم یک جام به هواداران هدیه بدهیم.

گل‌محمدی درباره احتمال تعویق بازی به دلیل آلودگی هوای تهران هم گفت: نمی‌دانم تصمیم چیست اما هوا مناسب بازی نیست. هر تصمیمی گرفته شود ما پیروی می‌کنیم.

سرمربی پرسپولیس درباره وضعیت حامد لک گفت: بحث عذرخواهی نیست بلکه شرایطی که لک داشت خوب نبوده است. دلیل اینکه او به تنهایی تمرین می‌کند این است که به رفتار خودش بیشتر فکر کند. این فرصتی برای او است تا بیشتر فکر کند. حضور او در روزهای آیننده بیشتر به ما کمک می‌کند.

وی در خصوص صحبت‌های «فرهاد مجیدی» سرمربی تیم استقلال، گفت: دیروز جلسه‌ای با بازیکنان داشتیم و تصمیم گرفتیم که از حواشی و مسائلی که باعث می‌شود تمرکز تیم از بین برود، دوری کنیم. زیاد می‌توانم درباره این موضوع صحبت کنم. اصول حرفه‌ای این است که مربی درباره مربی دیگری صحبت نکند. کار ما طاقت‌فرسا و اعصاب خردکن است چراکه دغدغه‌های زیادی داریم و باید روی آنها تمرکز کنیم. از حرفه‌ای‌گری به دور است که درباره یک مربی صحبت کنم. حکم من نسبت به کاری که کردم زیاد است و از باشگاه خواستم اعتراض کند و باشگاه هم مسئول حقوقی و مدیر روابط عمومی دارد و مدیرعامل باشگاه هم به این مسائل می‌پردازد. همین قدر بگویم استناد باشگاه استقلال نسبت به بنده اشتباه بود و اطلاعاتشان کامل نیست. زیاد حرف می‌زنند و زیاد گاف می‌دهند.

گل‌محمدی با تاکید براینکه «وحید امیری» در دیدار فردا نیز غایب است، ادامه داد: سیامک نعمتی هم تازه به تیم اضافه شده است. نتیجه بازی بستگی به تمرکز خودمان دارد. متاسفانه مشکلات داوری زیاد شد و در این بحث نگرانی وجود دارد و این مسائل باید حل شود. کمیته داوران با انتخاب‌های خوب می‌تواند مشکلات را کم کند. درصد زیادی از حواشی رخ داده به خاطر مشکلات داوری است. داور باید حامی تیمی باشد که می‌خواهد فوتبال بازی کند نه اینکه برعکس باشد. اتفاقات دربی هم به خاطر صحنه‌های داوری بود. اگر کارشناسان نگفتند قضاوت دربی یک طرفه بوده فوتبال را کنار می‌گذارم.

وی افزود: داور شهرآورد از آغاز بازی، قضاوت یکطرفه داشت. آقایان بگذارید قهرمان در زمین مشخص شود و همه چیز فوتبالی مشخص شودچراکه این خواسته همه فوتبالی‌هاست. ما نباید با ذهنیت وارد زمین شویم. داور اصلا تمرکز نداشت و مشخص نیست این فشار و نیرو از کجا آمد که این داور برای دربی انتخاب شد؟ آقای خسروی در تلویزیون از انتخاب خودش دفاع می‌کند. آقای خسروی بیاید با هم صحنه‌ها را ببینیم، اگر حرف‌های من را تایید نکرد هر تصمیمی خواستند درباره من بگیرند.

گل‌محمدی درباره تعویض‌هایش در شهرآورد توضیح داد: برخی می‌گویند چرا شما تعویض نکردید. همان لحظه‌ای که آنها بازیکنان قدبلندشان را وارد زمین کردند، همان لحظه هم تعویض‌های ما آماده بود اما داور اجازه نداد بازیکن ما وارد زمین شود. ما ۱۰ نفره گل خوردیم چون داور اجازه نداد بازیکن ما وارد زمین شود. برانکارد روی خط طولی زمین بود که دست آقای سیدعلی به شروع بازی دستور داد. در بازی کره  و ایران داور ۲ دقیقه و نیم منتظر انجام تعویض بود چون یکی از وظایف داور این است که بازی را عادلانه و ۱۱ به ۱۱ برگزار کند. یعنی اگر ۴ ثانیه دیرتر سوت آغاز بازی را می‌زد تعویض ما انجام می‌شد.

وی افزود: بازی برد و باخت دارد و تیم حریف اگر قوی مقابل ما بازی کند و ببرد ما خوشحال می‌شویم و از  تیم حریف یاد می‌گیریم. این ذهنیت روی همه تیم‌ها وجود دارد و فقط ما نیستیم. همه نگران این هستند که چه  کسی داور می‌شود. چرا وقتی آقای فغانی قضاوت می‌کند تنش‌ها کمتر است؟ چون او به خوبی بازی را مدیریت می‌کند. نمی‌گویم داوران همه مشکل دارند. داوران ما قشر بسیار ضعیف جامعه هستند. آنها از لحاظ حقوق، امکانات و بحث کمک داور ویدئویی مشکل دارند و حتی ارتباط رادیویی هم ندارند. کار داور در لیگ ما خیلی سخت است. فدراسیون هم مقصر است. دیروز به کمیته انضباطی هم گفتم که باید فدراسیون تحت فشار باشد تا VAR وارد شود که به پایان این بحث‌ها کمک می‌کند. هزینه آن را هم باشگاه‌ها متقبل می‌شوند. شاید نبود این چیزها برای برخی تیم‌ها خوب باشد. نمی‌دانم جریان چیست و چرا نمی‌آید. امیدوارم نتیجه همه بازی‌ها فوتبالی رقم بخورد.

تیم‌های پرسپولیس و آلومینیوم قرار است فردا شب (شنبه) در ورزشگاه آزادی به مصاف هم بروند.

نظرات

اخبار مرتبط

اپلیکیشن دولت بهار دسترسی ساده تر و اطلاع از اخبار مهم
نصب