1401/01/20-20:01

باشگاه استقلال: هرگز آغازگر جنگ رسانه‌ای نبودیم

باشگاه استقلال: هرگز آغازگر جنگ رسانه‌ای نبودیم

مدیر رسانه‌ای باشگاه استقلال گفت: درباره بحث تخریب و حاشیه‌سازی همانطور که گفتم، شروع کننده نبودیم و فقط از حقوق باشگاه برابر کسانی که تهمت زدند دفاع کردیم.

به گزارش دولت بهار به نقل از ایرنا، نمایندگان دو باشگاه پرسپولیس استقلال امروز به منظور ادای توضیحات در رابطه با بیانیه‌های اخیر صادر شده از سوی آنان، در کمیته اخلاق حاضر شدند.

رضا درویش (مدیرعامل)، حسین دوام(معاون حقوقی)،  مصطفی لشگری(مدیر روابط عمومی)، علیرضا اشرف(مدیر رسانه‌ای) باشگاه پرسپولیس در نشست شرکت کرده و توضیحات خود را ارائه کرد.

مصطفی آجورلو(مدیرعامل) فرشید سمیعی(معاون حقوقی) و محمد نوری‌فر(مدیر رسانه‌ای) باشگاه استقلال نیز به صورت جداگانه توضیحات خود را به مسوولان کمیته اخلاق تقدیم کردند.

نوری‌فر پس از پایان این نشست تنها کسی بود که با نمایندگان رسانه‌ها گروهی حرف زد و با اشاره به اینکه باشگاه استقلال هیچ وقت آغاز کننده جنگ رسانه‌ای با پرسپولیس نبوده است، اظهار داشت: باشگاه استقلال همیشه به بیانیه‌های رقیب واکنش نشان داد و ما هیچ وقت کنشگر نبودیم.

مدیر رسانه‌ای باشگاه استقلال در پاسخ به این پرسش که آیا در این جلسه توصیه شد که دیگر بیانیه‌ای نوشته نشود، گفت: توصیه شد. این‌ها بحث‌هایی است که برای درک آن باید فوتبالی‌تر شویم. به صورت کلی دوست ندارند و نمی‌خواهند وارد مسائل قرمز – آبی و استقلال یا پرسپولیس شوند تا انگ رنگی بودن نخورند. می‌خواهند همه را به یک چشم ببینند.

نظرات

اخبار مرتبط

اپلیکیشن دولت بهار دسترسی ساده تر و اطلاع از اخبار مهم
نصب