1401/01/20-23:48

خلیج فارس ماهشهر شگفتی جام حذفی را تکمیل کرد

خلیج فارس ماهشهر شگفتی جام حذفی را تکمیل کرد

بازی تیم‌های فوتبال خلیج فارس ماهشهر و مس رفسنجان در مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی با برتری ۴ بر ۲ تیم دسته دومی در ضربات پنالتی به پایان رسید.

به گزارش دولت بهار به نقل از ایرنا، در یکی دیگر از دیدارهای یک چهارم‌نهایی جام حذفی فوتبا، از ساعت ۲۰:۱۵ دقیقه تیم دسته دومی خلیج فارس ماهشهر و مس رفسنجان در ورزشگاه تختی شهر آبادان به مصاف هم رفتند.

غول‌کش این فصل در مرحله یک شانزدهم و یک هشتم جام حذفی ۲ تیم لیگ برتری هوادار تهران و نفت مسجد سلیمان را شکست داده بود و در این مرحله به مصاف تیم قدرتمند مس رفسنجان رفت که در پایان وقت قانونی توانست با تساوی یک بر یک موتور این تیم لیگ برتری را از کار بیاندازد.  

گل نماینده رفسنجان دقیقه ۲۳ توسط محمد رضا سلیمانی و گل تیم خلیج فارس ماهشهر در دقیقه ۸۴ توسط عباس قاسمی زده شد و این نتیجه تا پایان وقت اضافه باقی ماند و کار به ضربات پنالتی کشید که تیم خلیج فارس ماهشهر با برتری ۴ بر ۲ در ضربات پنالتی مجوز حضور در نیمه نهایی این رقابت‌ها را کسب کرد.  

قرار بود در این مرحله بازی نماینده ماهشهر و رفسنجان در ورزشگاه شهدای ماهشهر برگزار شود که این دیدار به آبادان انتقال یافت.

تیم خلیج فارس ماهشهر باید برای شناختن حریف خود در نیمه‌نهایی، در انتظار برنده دیدار تیم‌های آلومینیوم اراک و پرسپولیس تهران بماند.

نظرات

اخبار مرتبط

اپلیکیشن دولت بهار دسترسی ساده تر و اطلاع از اخبار مهم
نصب