1401/01/21-23:35

اعلام پنالتی برای پرسپولیس توسط داور اشتباه بود

اعلام پنالتی برای پرسپولیس توسط داور اشتباه بود

نوید مظفری معتقد است داور دیدار پرسپولیس و آلومینوم ۲ اشتباه تاثیرگذار در این دیدار داشت.

به گزارش دولت بهار، نوید مظفری، کارشناس داوری در گفت‌وگو با ایسنا، در خصوص قضاوت وحید کاظمی در دیدار پرسپولیس و آلومینیوم اظهار کرد: اخطار دقیقه ۵ به بازیکن آلومینیوم اراک به خاطر اعتراض به داور درست بود؛ هر چند که خطایی که داور در این صحنه اعلام کرد اشتباه بود اما حتی اگر تصمیم داور در این صحنه درست نبود، بازیکن حق اعتراض به تصمیم داور به این شکل را نداشت.

وی ادامه داد: باز هم‌ مانند مسابقات دیگر لیگ برتر، داور چهارم قادر به کنترل سرمربی آلومینیوم اراک نبود و داور را فراخواند که این ضعف داور است. تصمیم داور در اعلام ضربه پنالتی برای پرسپولیس در دقیقه ۲+۴۵ اشتباه بود. در تصاویر کاملا مشخص بود که بازیکن آلومینیوم خطای هل دادن را انجام نمی‌دهد. در نیمه دوم بازی سخت‌تر از نیمه اول شد. اعلام پنالتی و کارت زرد به نفع آلومینیوم اراک صحیح بود زیرا نوع خطای دروازبان پرسپولیس جدال بر سر توپ بود و نیازی به اخراج دروازبان پرسپولیس هم نبود.

مظفری اضافه کرد: باز هم اعتراضات کادر فنی تیم‌ها، که باعث تذکر و اخطار در نیمه دوم شد و فقط باعث کم‌تر شدن تمرکز داور در مسابقه شد.

این کارشناس داوری در پایان در خصوص صحنه بحث برانگیز لحظات پایانی در محوطه جریمه آلومینیوم گفت: داور برای دومین بار اشتباه تاثیرگذار داشت زیرا باید خطای هند و پنالتی به سود پرسپولیس را اعلام می‌کرد.

نظرات

اخبار مرتبط

اپلیکیشن دولت بهار دسترسی ساده تر و اطلاع از اخبار مهم
نصب