1401/01/31-00:21

بیادی: پازلی ساخته شده و دارد پیگیری می‌شود تا مردم صدای‌شان دربیاید!

به گزارش دولت بهار، حسن بیادی در بخشی از مصاحبه با ایسنا گفت:

➖ من اعتقاد دارم که طرح برخی از مسائل سیاسی است و کنار موضوع پارک‌ها (جدا کردن پارک زنان و مردان) چیزهای دیگری هم هست که وقتی پازل را بچینیم می‌بینیم که بخشی از آن به خارج کشور مربوط است و دارد هدایت می‌شود و بخشی هم در داخل جریان دارد و نتیجه این پازل نافرمانی مدنی مردم است و جز آن چیزی ندارد.

➖ ما باید از این وضعیت پرهیز کنیم و باتوجه به شرایط داخلی و خارجی که در آن قرار گرفته‌ایم تلاش کنیم که رضایت مردم را بیشتر جلب کنیم و کمتر صدای مردم را در بیاوریم. هم رهبری و هم مسئولان نظام دنبال کسب رضایت مردم هستند اما چیزهایی که می‌گویند به آن عمل نمی‌شود.

➖ اینکه پارک‌ها را چنین و چنان بکنیم سودی برای زنان ندارد. به‌جایش کاری کنیم که جهیزیه آنان راحت تر فراهم شود. این کار را بکنند آن زن بیشتر رضایت دارد و در خط اینها قرار می‌گیرد یا اینکه پارک‌ها را جدا بکنند؟ این طرح‌ها مردم را شاداب نمی‌کند. ما باید کاری کنیم که مردم تهران شاداب باشند، اگر مردم تهران شاداب باشند کل کشور هم شاداب می‌شود چون مردم تهران مردم کل کشور را نمایندگی می‌کنند.

➖ تنها اتفاقی که (درباره ماجرای ورزشگاه مشهد) نیفتاده، بررسی است. بررسی زمانی اهمیت دارد که نتیجه اعلام شود. وقتی نتیجه‌ای اعلام نمی شود، یعنی بررسی نشده است.

➖ وقتی وزیر کشور، وزیر ورزش، مدیرکل ورزش استان، امام جمعه و استاندار حرف متفاوت می زنند، یعنی مدیریت جزیره ای وجود دارد و هرکس کار خود را می کند. مگر می شود بازی ملی انجام شود و همه با هم هماهنگ نباشند؟ چرا مشهد انتخاب شد؟ چرا اصفهان یا کیش انتخاب نشد؟ الان زمین با کیفیت که در کشور وجود دارد. این‌ها پازلی است که افراد درآن بازی می کنند که نتیجه آن ناامید کردن مردم و ایجاد نافرمانی است.

نظرات

اخبار مرتبط

اپلیکیشن دولت بهار دسترسی ساده تر و اطلاع از اخبار مهم
نصب