1401/02/04-22:30

توصیه به دو بازیکن سابق استقلال

توصیه به دو بازیکن سابق استقلال

کارشناس فوتبال و بازیکن پیشین تیم فوتبال استقلال رفتار و تصمیم دو بازیکن پیشین این تیم را مورد انتقاد قرار داد و گفت: یک تصمیم اشتباه سرنوشت مهاجم آینده‌دار آبی‌پوشان را تغییر داد.

به گزارش دولت بهار به نقل از مهر، مصاحبه رشید مظاهری و کنایه وی به فرهاد مجیدی نه تنها موجی از اعتراض هواداران استقلال را نسبت به وی در بر داشت، حتی برخی از هواداران سپاهان هم نسبت به این موضوع گلایه داشتند و معتقد بودند بهتر بود حالا که صعود آسیایی سپاهان در گرو پیروزی بر الدحیل است، مظاهری به جای کنایه زدن به مجیدی روی این بازی مهم تمرکز می‌کرد.

در همین رابطه محمد نوری پیشکسوت آبی پوشان در گفتگو با مهر اظهار داشت: مظاهری خواست قبل از بازی با استقلال جنگ روانی با این تیم راه بیندازد، اما او زمان و مکان خوبی را برای این منظور انتخاب نکرد و باعث شد حتی تمرکز سپاهانی‌ها از دیدار آسیایی شان بر هم بخورد.

توصیه به دو بازیکن سابق استقلال/ بازیکنی که مسیرش را اشتباه رفت!

پیشکسوت آبی پوشان تاکید کرد: مظاهری دروازه‌بان بسیار خوبی است و از نظر فنی یکی از بهترین‌های ایران است. اما گذشت زمان مشخص کرد تصمیم مجیدی در خصوص دروازه استقلال درست بوده است. امروز که این تیم با کمترین گل خورده بهترین خط دفاعی را دارد و حسینی هم بهترین عملکرد را در بین دروازه‌بانان لیگ دارد، هیچکس نمی‌تواند نسبت به تصمیم مجیدی در خصوص دروازه تیمش نقد وارد کند.

وی افزود: به مظاهری توصیه می‌کنم امروز که تیمش بیشتر از همیشه به تمرکز نیاز دارد، او هم مثل نوید کیا و دیگر اعضای تیمش روی کار خودشان تمرکز داشته باشند تا ضریب موفقیت شان در آسیا بالا برود. راه انداختن جنگ روانی از اعماق لیگ قهرمانان آسیا برای استقلال روش خوبی برای امتیاز گرفتن از این تیم نیست.

کارشناس فوتبال سپس به موضوع مهدی قایدی و قرار گرفتن احتمالی نام وی در لیست خروجی شباب الاهلی اشاره کرد و گفت: به شخصه اگر جای قایدی بودم فصل پیش از استقلال جدا نمی‌شدم و اگر مشاور او بودم این اجازه را نمی‌دادم. بهترین حالت برای قایدی همین بود که تا پایان این فصل هم در استقلال می‌ماند و بعد از جام جهانی به اروپا می‌رفت. نه اینکه با یک انتقال عجولانه راهی ضعیف‌ترین لیگ منطقه شود.

توصیه به دو بازیکن سابق استقلال/ بازیکنی که مسیرش را اشتباه رفت!

نوری بیان داشت: امروز هم بهترین انتخاب برای قایدی بازگشت به استقلال است و اینکه حداقل یک فصل دیگر در این تیم بازی کند تا بتواند به تیم ملی بازگشته و مسافر جام جهانی شود. سفر قایدی با تیم ملی به قطر تنها از مسیر بازگشت به استقلال محتمل است و لاغیر. من از نوع قرارداد او با شباب الاهلی خبر ندارم و این را نمی‌دانم که نحوه جدایی او به چه شکل و با چه شرایطی هست. اما این را می‌دانم که بهترین گزینه برای او بازگشت به استقلال است؛ حتی اگر ناچار شود غرامتی هم برای این موضوع پرداخت کند.

عضو سابق کمیته فنی آبی پوشان در خصوص هفته‌های پایانی لیگ بیان داشت: برای استقلال آرامش بسیار مهم است و حفظ این آرامش بیش از هر فردی بر عهده فرهاد مجیدی در نقش فرمانده این لشگر می‌باشد. از مجیدی می‌خواهم از امروز تا پایان فصل آرامش و تمرکزش را حفظ کند و اجازه بر هم زدن آن را به هیچ جریانی ندهد. قطعاً خیلی‌ها عامدانه در صدد بر هم زدن آرامش مجیدی بر خواهند آمد تا زمینه از دست دادن امتیاز در هفته‌های پایانی توسط استقلال را فراهم آورند که مجیدی باید هوشیارانه در این روزها آرامش و تمرکز خودش را حفظ کند.

نظرات

اخبار مرتبط

اپلیکیشن دولت بهار دسترسی ساده تر و اطلاع از اخبار مهم
نصب