1401/02/11-09:29

سخنان منتشرنشده مرحوم نادر طالب‌زاده درباره دکتر احمدی‌نژاد + فیلم

 سخنان منتشرنشده مرحوم نادر طالب‌زاده درباره دکتر احمدی‌نژاد + فیلم

احمقانه ترین کاری که سر انتخابات شد این بود که یک آدمی مثل ایشان را حذف کردند. لاریجانی را هم نباید حذف می کردند. می گذاشتند لاریجانی هم بیاید. اتفاقا او را حذف کردند که بتوانند ایشان را حذف کنند. همه آن کلک ها برای این بود که بتوانند ایشان را حذف کنند!

به گزارش دولت بهار، مرحوم نادر طالب زاده در ویدئویی منتشر نشده، درباره دکتر احمدی نژاد و حذف ایشان از انتخابات گفت:

کسی که رئیس جمهور ایران بوده، هشت سال هم پژواک بین المللی داشته، قشر مستضعف را هم جذب کرده،‌ اینکه بحث هایی را شروع کرده که کسی قبلا جرات نمی کرده بازگو کند. بالاخره این بحث ها باز شده است. موج هایی را در جهان ساخته و افشاگری کرده است. شاید چهار سال اول خیلی ایشان را جدی نگرفتند ولی بعد نقشه هایشان را کشیدند و بعد جریانی در داخل ایران درست کردند که ایشان را کاملا بی اعتبار کنند. آنگونه که بگویند یک شخصی است که به ضرر انقلاب است. آنجاها ما حساس می شویم و می گوییم بوی خوشی ندارد. من به عنوان یک شهروند ایرانی باید از ایشان حمایت کنم. با زندگی مثالی که من از ایشان ، از لباسش و از خانه اش می بینم، مصداق عملی دارد، تا اعتباری که در بین مردم عادی دارد تا سانسوری که سر انتخابات شد.

احمقانه ترین کاری که سر انتخابات شد این بود که یک آدمی مثل ایشان را حذف کردند. لاریجانی را هم نباید حذف می کردند. می گذاشتند لاریجانی هم بیاید. اتفاقا او را حذف کردند که بتوانند ایشان را حذف کنند. همه آن کلک ها برای این بود که بتوانند ایشان را حذف کنند. این اصل مطلب است.

دوم اینکه ایشان اهل علم و فلسفه و اینکه چه باید بکنیم هست. ماها هم یک ظرفیت هایی داریم. هیچوقت هم از ایشان و نه دور و بری هایش و نه از آنهایی که در معاونت سینمایی بودند، هیچ چیز نگرفتم. بنابراین کاملا آزادانه و بر اساس اعتقادم می گویم که ایشان را باید تحویل می گرفتیم. باید در رسانه ملی می بود. باید حرف می زد. و همه این ها فوق عقب افتادگی ماها در رسانه هاست. حالا روی حسادت و نفوذ پذیری است.

علیرغم همه کارهایی که کردند و مردم را در دولت روحانی بیچاره کردند، این یک دو صفر هفت است. او کارش را هم کرد و رفت، نمی نشیند پاسخ بدهد. دوره دوم، ماموریتش را انجام داد. حالا اینکه در این اوضاع داریم جلو می رویم، اینها معجزه خداست و اعتقاد دارم که آدمهایی مثل ایشان ظرفیت هایشان برای کشور لازم است.

ما لحظه به لحظه سعی کردیم کارهایمان با تدبیر و فکر باشد و قدمهایی که برداشتیم، همینطور. صحنه هم پیش آمده است دیگر. دیشب میهمانی داشتیم که از لبنان آمده بود، گفتم مرحله بعدی این است آن حادثه ای که در عراق برایم پیش آمد باید روشن بشود و راستی نمایی کنم. من از صدا و سیما و وزارت اطلاعات و سپاه درخواست می کنم که بیایند ببینند آن شب چه شد؟ یک هفته تحت تعقیب ان اس ای سازمان سیا بودم. برای چه؟ برای چه چمدان من را از هتل برداشتند. چرا پاسپورت من را از بین صد تا پاسپورت برداشتند. برای چه ساعت ۲ بعد از نیمه شب با خانم من تماس تلفنی گرفتند که ما داریم می آییم آنجا؟ جلوی صد نفر اتفاق افتاد، این همه آدم مسلح. من خوابیده بودم. باید دربیاورید (روشن شود). هیچ کس نمی داند. در ایران هم هیچکس نمی داند علت اینکه چرا قلب من یک باره از ۵۰ به ۱۰ افتاد، چه بود!؟ الان که یک مقدار گرد و خاک خوابیده، دنبال این هم هستم. چون باید معلوم شود که چیست؟

بالاخره اگر بخواهند یک نفر را بزنند می زنند، بعد ما تحریم شدیم. حالا می خواهد توی ایران بگوید چرا احمدی نژاد را دعوت کردید و جلسه گذاشتید؟ اگر شما می خواهید کله تان اندازه کدو کار کند، مشکل خودتان است. من کله ام مثل کدو کار نمی کند. ما داریم وظیفه مسئولین کشور را که سالها با ایشان بودند و همه بی معرفتند را انجام می دهیم. از وزرایی که مردم خیلی خوبی اند اما احتیاط می کنند، نمیدانم چرا!؟

نظرات

اخبار مرتبط

اپلیکیشن دولت بهار دسترسی ساده تر و اطلاع از اخبار مهم
نصب