1401/03/01-19:13

سرهنگ پاسدار صیاد خدایاری در خیابان مجاهدین اسلام ترور شد!

سرهنگ پاسدار صیاد خدایاری در خیابان مجاهدین اسلام ترور شد!

حوالی ساعت ۱۶ امروز در حوالی خیابان مجاهدین اسلام تهران دو موتور سوار با شلیک ۵ گلوله یکی از مدافعان حرم به نام صیاد خدایی را در هنگامی که قصد ورود به منزل داشت ترور و به شهادت رساندند.

به گزارش دولت بهار به نقل از ایرنا، حوالی ساعت ۱۶ امروز در حوالی خیابان مجاهدین اسلام تهران دو موتور سوار با شلیک ۵ گلوله یکی از مدافعان حرم را در هنگامی که قصد ورود به منزل داشت ترور و به شهادت رساندند.

بنابر اعلام منابع آگاه ضاربین تحت تعقیب نیروهای اطلاعاتی و امنیتی قرار دارند.

نخستین تصاویر از محل شهادت شهید مدافع حرم حسن صیاد خدایاری:

** تایید شهادت سرهنگ صیاد خدایی توسط سپاه

روابط عمومی کل سپاه در اطلاعیه‌ای با اعلام خبر اقدام جنایتکارانه تروریستی ضد انقلاب و عوامل وابسته به استکبار جهانی در شهادت  یکی از مدافعان سرافراز حرم افزود : عصر امروز (یکشنبه) در یکی از کوچه های منتهی به خیابان مجاهدین اسلام در شرق تهران ، مدافع حرم  "سرهنگ پاسدار صیاد خدایی"  هدف جنایت  تروریستی ضد انقلاب و عوامل وابسته به استکبار جهانی قرار گرفت.

این اطلاعیه با تبریک و تسلیت شهادت مدافع سرافراز حرم " سرهنگ پاسدار صیاد خدایی " به خانواده معظم وی تاکید کرده است: اقدام لازم برای شناسایی و دستگیری ضارب یا ضاربین پیش‌بینی و در حال انجام است.

** دستور ویژه رئیس کل دادگستری ‌استان تهران برای شناسایی عوامل اقدام تروریستی در خیابان مجاهدین اسلام/ دادستان تهران در صحنه جرم حاضر شد

درپی ترور ناجوانمردانه و شهادت یکی از اعضای نیروی قدس سپاه، سرهنگ پاسدار صیاد خدایی یکی از مدافعان سرافراز حرم در خیابان مجاهدین اسلام در تهران، علی القاصی، رئیس کل دادگستری استان تهران به دادستان تهران دستور داد تا در شناسایی و دستگیری عوامل این اقدام جنایتکارانه تسریع شود.

دادستان تهران در پی دستور رئیس کل دادگستری استان تهران، شخصا در صحنه جرم حاضر شد و به‌صورت میدانی در جریان نحوه و چگونگی انجام این اقدام جنایتکارانه قرار گرفت.

نظرات

اخبار مرتبط

اپلیکیشن دولت بهار دسترسی ساده تر و اطلاع از اخبار مهم
نصب