1401/03/09-16:54

استقلال و مجیدی با عدد ۱۰۰ وارد زمین می‌شوند

استقلال و مجیدی با عدد ۱۰۰ وارد زمین می‌شوند

استقلال در همه بازی‌های قبلی با نفت مسجدسلیمان در ورزشگاه آزادی برنده بوده و مجیدی نیز به نتیجه‌ای جز پیروزی مقابل نماینده شهر اولین‌ها دست پیدا نکرده است.

به گزارش دولت بهار به نقل از ایرنا، تیم فوتبال استقلال در چارچوب هفته سی‌ام و پایانی رقابت‌های لیگ برتر فوتبال ایران باید در ورزشگاه آزادی به مصاف نفت مسجدسلیمان برود. آبی‌پوشان تهرانی ضمن اینکه می خواهند جشن قهرمانی بگیرند، به دنبال این هستند تا تبدیل به اولین تیم بدون باخت تاریخ لیگ برتر در یک فصل شوند و همچنین رکورد تعداد امتیاز و کمترین گل خورده را هم بزنند.

این دهمین رویارویی استقلال و نفت در تاریخ لیگ برتر است. در ۹ بازی قبلی هفت پیروزی برای تیم پایتخت‌نشین ثبت شده و ۲ مسابقه هم با نتیجه مساوی تمام شده و نفت در شکست دادن استقلال ناکام بوده است. در مسابقات قبلی ۱۴ گل برای استقلال و چهار گل برای نماینده استان خوزستان به ثمر رسیده است.

نکته جالب توجه این است که آبی‌ها هر چهار بازی قبلی خود مقابل نفت در ورزشگاه آزادی را با برد پشت سر گذاشته‌اند و به ترتیب با نتایج یک بر صفر، یک بر صفر، ۲ بر یک و یک بر صفر از سد حریف گذشته‌اند. فرهاد مجیدی نیز در هر سه مصاف با نفت به برتری رسیده و آماری ۱۰۰ درصدی داشته است. این‌ها می‌تواند قوت قلبی برای استقلال باشد تا بتواند به رکوردهای مدنظرش دست پیدا کند.

رضا مهاجری هم برای دومین بار شاهد جشن قهرمانی یک تیم پرطرفدار پایتخت در ورزشگاه ازادی است. تیم او یعنی پدیده در لیگ شانزدهم و در هفته بیست و هشتم به ازادی آمد و پس از قبول شکست چهار بر صفر شاهد پایکوبی قرمزپوشان بود. تیم تهرانی پس از ۹ سال جشن قهرمانی را برپا کند. حالا استقلال هم بعد از بازی با نفت می‌خواهد این جشن را پس از ۹ سالِ بدون جام در لیگ برپا کند. باید دید مهاجری بازهم شکست می‌خورد و اولین باختش از زمان روی کار آمدن در نفت را متحمل می‌شود یا خیر.

نظرات

اخبار مرتبط

اپلیکیشن دولت بهار دسترسی ساده تر و اطلاع از اخبار مهم
نصب