1401/03/09-18:20

شبکه سه بازی استقلال و اهدایِ جام را پخش می‌کند

 شبکه سه بازی استقلال و اهدایِ جام را پخش می‌کند

بنابر خبر روابط عمومی شبکه سه سیما، برخلاف شایعاتِ منتشر شده، بازی استقلال و مراسم اهدایِ جام قهرمانی لیگ برتر به صورت زنده از تلویزیون پخش می‌شود.

به گزارش دولت بهار به نقل از تسنیم، استقلالی‌ها امشب و در دیدار با نفت مسجدسلیمان جشن قهرمانی خود در فصل جاری را برگزار خواهند کرد.

این در حالی است که از روز گذشته انتشار نامه‌ای در فضای مجازی که از درخواست تیم استقلال مبنی بر پخش نکردن مراسم جشن قهرمانی از شبکه سه خبر می‌داد، پخش این مراسم را در هاله‌ای از ابهام قرار داده است.

روابط عمومی شبکه سه سیما نشان می‌دهد که برخلافِ این شایعات، بازی استقلال و مراسم اهدایِ جام قهرمانی لیگ برتر به صورت زنده از شبکه سه سیما پخش می‌شود. 

برنامه "فوتبال برتر" با اجرای محمد حسین میثاقی، از ساعت 18 روی آنتن می‌رود و بازی استقلال و نفت مسجد سلیمان به صورت کامل پوشش داده خواهد شد. این مسابقه با گزارش احمدی از ساعت19 آغاز می‌شود. 

همچنین این برنامه با حضور میهمانان ویژه‌ای از جمله سیرویس سیروس دین‌محمدی، سیاوش اکبرپور و حنیف عمران زاده اجرا می‌شود و طبق روال به صورت کامل جشن قهرمانی استقلال و اهدای جام روی آنتن شبکه سه خواهد رفت. 

 همراهان فوتبال برتر از ساعت 18 تا 22 می‌توانند ویژه برنامه قهرمانی استقلال از شبکه سه سیما را به نظاره بنشینند.

این دیدار از رادیو ورزش و پلتفرم تلوبیون هم پخش خواهد شد. 

نظرات

اخبار مرتبط

اپلیکیشن دولت بهار دسترسی ساده تر و اطلاع از اخبار مهم
نصب