1401/03/12-23:55

گل محمدی: متاسفم هیچ جامی را بدست نیاوردم

گل محمدی: متاسفم هیچ جامی را بدست نیاوردم

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: نظر و تصمیم سید جلال حسینی را می‌دانم، اما برای ادامه همکاری باید حضوری صحبت کنیم.

به گزارش دولت بهار، یحیی گل محمدی پس از پایان دیدار پرسپولیس و فجر سپاسی در مورد وضعیت سید جلال حسینی اظهار داشت: نظر و تصمیم او را می‌دانم و برای ادامه همکاری با او دوباره صحبت دارم و حضوری باید بنشینیم و تصمیم بگیریم. 

*سید جلال باید خودش برای فصل آینده تصمیم گیری کند

وی در مورد اینکه امکان دارد در جایی به غیر از بازیکن کمک کند، گفت: خودش باید در مورد فصل آینده تصمیم گیری کند.

*توافقات خوبی با بیرانوند و پورعلی گنجی شده است

سرمربی پرسپولیس درباره لیست خرید بازیکن برای فصل آینده و حضور بیرانوند و پورعلی گنجی عنوان کرد: خبرهای خوبی می‌رسد و با توجه به اینکه فصل تمام شده راحت می‌توانیم صحبت کنیم. توافقات خوبی با آنها شده است.

*متاسفم که نتوانستم جامی را به هواداران تقدیم کنم

وی در مورد فصلی که بدون جام تمام شد، گفت: از بازیکنان تشکر می‌کنم که یک فصل سخت را پشت سرگذاشتند و واقعا متاسفیم که نتوانستیم هیچ جامی را تقدیم هواداران کنیم. می‌توانستیم یک جام بگیریم، اما نشد و شرمنده آنها شدیم. اشکالات زیادی خود من در بحث فنی داشتم. هیچ وقت عدم نتیجه گیری ار گردن کسی نمی‌اندازم و مسئولیت نتایج با من است. در مجموع ما 63 امتیاز گرفتیم و برای میانگین قهرمانی امتیاز خوبی بود. فکر می‌کنم از لحاظ امتیازگیری عملکرد خوبی داشتیم، اما به جام نرسیدیم.

*دربی را می بردیم الان قهرمان پرسپولیس بود

گل محمدی ادامه داد: از شروع فصل مشکلات زیادی گریبانگیر ما شد و فکر می‌کنم اگر عدالت در فوتبال رعایت می‌شد، شرایط اینطور به پایان نمی رسید. در خیلی از بازی‌ها ضرر کردیم و خیلی از بازی‌ها به نفع رقیب سوت زده شد. در لیگ سه امتیاز اختلاف با استقلال داشتیم و این اختلاف هم می‌توانست در دربی جبران شود، اما شرایط در آن بازی طوری رقم خورد که به ضرر ما شد. اگر می‌بردیم، الان قهرمان بودیم.

*فدراسیون قانونی گذاشته بود که فقط ما نمی توانستیم بازیکن بگیریم

سرمربی پرسپولیس اظهار داشت: بازیکنان زیادی قبل از آغاز فصل جدا شدند. فصل قبل سه مدیرعامل عوض کردیم و ثباتی در مدیریت نبود. در پرداختی بازیکنان و جذب بازیکنان خوب خارجی و پنجره بسته مشکل داشتیم. فدراسیون قانونی گذاشته بود که فقط ما نمی‌توانستیم بازیکن بگیریم. این از عجایب فوتبال ما بود و زمان طلایی را از دست دادیم. حتی بازیکن گرفتیم و سه چهار ما نتوانستیم استفاده کنیم.  رفتن رادو هم مشکلات زیادی را به ما تحمیل کرد.

*مشکلات ما غیرطبیعی بود و برای هر تیمی این اتفاقات می افتاد، نمی توانست 40 امتیاز بگیرد

وی با اشاره به اینکه به هواداران حق می‌دهیم از فصلی که گذشت راضی نباشند، گفت: به هرحال پرسپولیس همیشه باید جام بگیرد. ما خودمان هم راضی نیستیم، اما واقعا مشکلات ما در فصلی که گذشت غیر طبیعی بود.  اگر برای هر تیم دیگری می‌افتاد نمی‌توانست 40 امتیاز هم بگیرد. باز خدا  را شکر که با 63 امتیاز تمام کردیم. همین تیم را باید تقویت کنیم.

*فشار زیاد بر روی کادرفنی بی انصافی است

گل محمدی در مورد تغییر در دستیارانش گفت: ما کادری را داشتیم که تیم را به فینال آسیا برده بود و دو دوره قهرمان لیگ کرده بود. اینکه یک عده‌ در برخی صفحات مجازی نفاق پراکنی می‌کنند واقعا پرسپولیسی نیستند و دنبال منافع شخصی خودشان هستند. بیشتر هواداران ما پرسپولیسی اصیل هستند و تعصب دارند. ما برای آنها می‌توانستیم بهتر کار کنیم و قطعا فصل بعد شرمنده آنها نخواهیم بود. این کادر شبانه روزی زحمت کشیده است. اینکه فشار را روی کادر بیاوریم بی انصافی است.

*شاید مطهری در مصاحبه خود تندروی کرده باشد

سرمربی پرسپولیس در مورد اینکه مطهری گفته است منتقدان ما 15، 16 ساله ها هستند، عنوان کرد: حمید یک مربی و یک انسان است. در چند وقت گذشته فشار زیادی روی او و کادر ما بود که ناجوانمردانه بود. شاید در آن مصاحبه خودش هم تندروی کرده باشد، اما او زحمت زیادی کشیده است و باید در مورد این کادر تمام پرسپولیسی یک مقدار انصاف را بیشتر رعایت کنیم. فضای مجازی به شکلی شده که خیلی از تصمیم گیری ها بر مبنای آن است و روی آن موج حرکت می‌شود. فضای مجازی را باید کنترل و مدیریت کنیم تا این مشکلات به وجود نیاید.

*برخی افراد موج ایجاد می کنند که 90 درصد آن ها پرسپولیسی نیستند

وی ادامه داد: من از طرق مختلف از خواسته هواداران اطلاع دارم و فضای مجازی هم یکی از آنها است، اما متاسفانه خیلی ها از این فضا سوء استفاده می‌کنند. هواداران ما احساسی هستند و فکر نمی‌کنم گناهی داشته باشند. باید مراقب افرادی باشیم که موج ایجاد می‌کنند و فکر می‌کنم 90 درصد آنها پرسپولیسی نیستند.

*خبرهای خوبی در نقل و انتقالات خواهیم داشت

گل محمدی در پاسخ به اینکه نقل و انتقالات تیم به کجا رسید، گفت: بگذارید چند روز بگذرد. قطعا خبرهای خوبی در نقل و انتقالات خواهیم داشت. 

*لیستی به باشگاه نداده ام اما برخی بازیکنان را همه دوست دارند، جذب کنند

وی در مورد اینکه شما گفتید لیستی به باشگاه ندادید  پس چرا چند بازیکن قرارداد بسته‌اند، عنوان کرد: الان هم می‌گویم که هیچ لیستی نداده‌ام، اما چند بازیکن هستند که در نقل و انتقالات نام شان مطرح است و همه دوست دارند آنها را به خدمت بگیرند.

*رضائیان نباید در مورد بازی های خود و مسائل فنی در رسانه ها صحبت کند

سرمربی پرسپولیس در مورد اینکه بعد از صحبت‌های رضائیان در تلویزیون دلخوری از سمت شما به وجود آمد، گفت: رامین در نیم فصل دوم زحمت خود را کشید، اما یک بازیکن نباید در مورد هم بازی‌های خود و مسائل فنی در رسانه‌ها صحبت کند، من این را به او گفتم. قطعا هیچ تیمی و هیچ مربی هم بدون ایراد نیست، اما ما یک تیم هستیم و همیشه در سختی ها و مشکلات کنار هم بودیم. در مجموع از همه آنها تشکر می‌کنم، فصل سختی را پشت سرگذاشتند.

* فارس

نظرات

اخبار مرتبط

اپلیکیشن دولت بهار دسترسی ساده تر و اطلاع از اخبار مهم
نصب