1399/06/06-14:38

تازه‌ترین اخبار از نقل و انتقالات فوتبال اروپا

خبر‌های مربوط به نقل و انتقالات تابستانی در روز‌های اخیر تحت تاثیر درخواست جدایی لیونل مسی از تیم فوتبال بارسلونا قرار گرفته است.

به گزارش دولت بهار به نقل از باشگاه خبرنگاران، از روز سه شنبه و بعد از اینکه لیونل مسی پس از کش و قوس‌های فراوان سرانجام درخواست جدایی خود را به باشگاه بارسلونا ارائه کرد، خبر‌های مربوط به نقل و انتقالات پنجره تابستانی تحت تاثیر این موضوع قرار گرفت. حالا سرنوشت بهترین بازیکن جهان به مسئله و دغدغه اصلی رسانه‌های اروپایی تبدیل شده است.

مذاکرات لیونل مسی با پاری سن ژرمن

سران باشگاه پاری سن ژرمن امیدوارند بتوانند لیونل مسی را به خدمت بگیرند و از او در کنار نیمار بهره ببرند. در حالی که منچسترسیتی از شانس بالایی برای خرید این ستاره آرژانتینی برخوردار است. باشگاه پاری سن ژرمن رسماً به صف مشتریان لیونل مسی پیوسته است.

قهرمان لیگ فرانسه مذاکرات خود را با نمایندگان مسی آغاز کرده و امیدوار است بتواند زوج مسی- نیمار را در پارک دو پرنس ببیند.

مک کنی در یک قدمی پیوستن به یوونتوس

وستون مک کنی بازیکن تیم شالکه ۰۴ طی چند روز آینده به ایتالیا سفر خواهد کرد تا با شرکت در آزمایش‌های پزشکی باشگاه یوونتوس با این تیم قرارداد امضاء کند.

قرارداد این بازیکن به صورت قرضی و به ارزش سه میلیون یورو با گزینه خرید قطعی (به مبلغ ۱۸ میلیون یورو) خواهد بود.

نگرانی یورگن کلوپ از بودجه نقل و انتقالات لیورپول

به اعتقاد یورگن کلوپ سرمربی تیم فوتبال لیورپول، شیوع ویروس کرونا باعث شده است خرید بازیکنان جدید پیچیده شود.

کلوپ گفت: در شرایط کرونایی شما قبل از خرید یک بازیکن باید ۵ برابر زمان عادی فکر کنید، زیرا هیچ شخصی نمی‌داند پس از کرونا چه اتفاقی خواهد افتاد. ما همیشه باید به جنبه‌های مالی توجه کنیم، چون نمی‌دانیم دقیقا چه مقدار پول در اختیار خواهیم داشت. شاید تیم‌های دیگری مانند چلسی با این مسئله آسان‌تر برخورد کنند.

سرنوشت مسی به آینده سوارز گره خورد

مدیر برنامه‌های لوئیس سوارز مهاجم اروگوئه‌ای بارسلونا معتقد است که لیونل مسی و سوارز درباره آینده خود پس از بارسلونا، با یکدیگر همفکری خواهند کرد.

سوارز که سال ۲۰۱۴ به نیوکمپ آمد در این مدت رفاقت خوبی با لیونل مسی داشته است. این ۲ بازیکن قبل از رفتن نیمار به پاری سن ژرمن ۲ ضلع مثلث هجومی معروف MSN را تشکیل می‌دادند.

این ۲ بازیکن اهل آمریکای جنوبی علاوه بر درون زمین در بیرون از میدان مسابقه هم روابط نزدیکی با هم دارند و خانواده‌های آن‌ها تعطیلات را کنار هم می‌گذرانند.

حالا هر ۲ بازیکن به نوعی سرنوشت مشابهی پیدا کرده اند، بارسا عذر سوارز خواسته و مسی نیز خواستار جدایی از این تیم است.

به نظر می‌رسد قرار گرفتن نام سوارز در فهرست بازیکنان مازاد رونالد کومان (سرمربی بارسلونا) در تصمیم مسی برای ترک بارسا بی تاثیر نبوده است.

کونته خواهان ویدال در اینتر

آنتونیو کونته سرمربی اینتر میلان خواهان حضور آرتورو ویدال در این تیم شد. ویدال در فهرست بازیکنان مازاد بارسا قرار دارد و آنتونیو کونته تصمیم گرفته این بازیکنان شیلیایی را به خدمت بگیرد.

اینتر مذاکرات خود را با بارسلونا بر سر ویدال آغاز کرده است.

خداحافظی تیاگو سیلوا با پاری سن ژرمن

تیاگو سیلوا که سال ۲۰۱۲ از آث میلان به پاری سن ژرمن منتقل شد در آستانه ملحق شدن به چلسی قرار دارد. او از طریق شبکه‌های اجتماعی با هواداران تیم پاری‌سن‌ژرمن خداحافظی کرد.

او قرار است امروز در آزمایش‌های پزشکی چلسی شرکت کند.

منچستر یونایتد همچنان دنبال ستاره استون ویلا

منچستر یونایتد همچنان خواستار خرید جک گریلیش ستاره ملی‌پوش استون ویلا است. گریلیش ۸۰ میلیون پوند ارزش گذاری شده است و شیاطین سرخ برای کم کردن این هزینه تمایل دارند سرخیو رومرو دروازه بان خود را نیز به عنوان بخشی از قرارداد به استون ویلا منتقل کنند.


بن چیلول به چلسی پیوست

بن چیلول مدافع میانی لسترسیتی با امضای قراردادی ۵ ساله به ارزش ۵۰ میلیون پوند به چلسی پیوست.

چیلول سومین خرید تابستانی چلسی لقب گرفت. این تیم پیش از این حکیم زیاش از آژاکس و تیمو ورنر از لایپزیگ را به خدمت گرفته بود.

کای هاورتز ستاره بایرلورکوزن دیگر بازیکنی است که در فهرست خرید تابستانی آبی پوشان لندن قرار دارد.

آث میلان در آستانه جذب هافبک رئال مادرید

آث میلان در آستانه امضای قرارداد با ابراهیم دیاز هافبک رئال مادرید قرار دارد. ۲ باشگاه درباره این قرارداد با هم توافق رسیده اند و حالا دیاز باید این انتقال را تایید کند.

این بازیکن ۲۱ ساله، فصل گذشته ۱۰ بار برای رئال مادرید بازی کرد.

نظرات

اخبار مرتبط

اپلیکیشن دولت بهار دسترسی ساده تر و اطلاع از اخبار مهم
نصب