1401/03/27-22:34

باشگاه پرسپولیس اظهارات درویش را «اصلاح» کرد

باشگاه پرسپولیس اظهارات درویش را «اصلاح» کرد

باشگاه پرسپولیس در واکنش به موضوعات مطرح‌شده پس از گفت‌وگوی تلویزیونی مدیرعامل این باشگاه و اظهارات در مورد رقم قرارداد «یحیی گل‌محمدی»، اطلاعیه‌ای صادر کرد.

به گزارش دولت بهار به نقل از ایرنا، «رضا درویش» در این گفت‌وگو درباره ادامه همکاری با گل‌محمدی با وجود انتقاداتی که از او مطرح شده بود، گفت: این خوب است که هواداران پرسپولیس به چیزی غیر از قهرمانی راضی نیستند. شاید برای خیلی از تیم‌های لیگ آرزو باشد که در لیگ برتر به مقام دوم برسند ولی هوادار پرسپولیس این جایگاه را نمی‌پسندد. هواداران معضلاتی که ما داشتیم هم نادیده می‌گیرند و می‌خواهند حتی در این شرایط هم قهرمان شویم. با وجود مشکلات زیاد و مصدومیت تعدادی از بازیکنان، بهترین خط حمله لیگ و دومین خط دفاعی مسابقات بودیم.

وی در پاسخ به این سوال که «آیا این همکاری به دلیل مبلغ قرارداد گل‌محمدی که گفته می‌شود ۴۰ میلیارد تومان است، بوده؟» خاطرنشان کرد: رقم قرارداد گل‌محمدی کمی کمتر از این مبلغ است اما ادامه همکاری به این مبلغ ربطی نداشت. گل‌محمدی حتی حاضر بود رایگان برای پرسپولیس کار کند.

بدنبال این اظهارات، باشگاه پرسپولیس در بیانیه‌ای نوشت: 

بعد از حضور رضا درویش، مدیرعامل باشگاه در برنامه امروز ورزشگاه، خبری مبنی بر مبلغ قرارداد سرمربی تیم در رسانه‌ها منتشر شد که به نظر می‌رسد برداشت درستی در این رابطه صورت نگرفته است.
اظهارنظر مدیرعامل پرسپولیس در پاسخ به مجری برنامه اشاره به مبلغ قرارداد سرمربی تیم در بازه زمانی سه ساله بود که دو سال از قرارداد آقای گل‌محمدی مانده است اما در رسانه‌ها عنوان شده این مبلغ مربوط به دو سال است که بدینوسیله این موضوع اصلاح می‌شود.

نظرات

اخبار مرتبط

اپلیکیشن دولت بهار دسترسی ساده تر و اطلاع از اخبار مهم
نصب