1401/03/30-17:58

مهدی: سعی داریم فصل را با سوپرجام آغاز کنیم

مهدی: سعی داریم فصل را با سوپرجام آغاز کنیم

مسوول برگزاری مسابقات لیگ برتر فوتبال گفت: نظر ما آغاز لیگ از ۲۰ مرداد است و همچنین سعی داریم فصل را با دیدار سوپرجام شروع کنیم.

به گزارش دولت بهار به نقل از ایرنا، سهیل مهدی در حاشیه برگزاری جلسه افسران امنیتی در مورد نشست با سرمربیان لیگ برتری برای برنامه‌ریزی لیگ، اظهار داشت: یک هم‌اندیشی بود اما دیدیم قراردادها قطعی نیست و سرمربیان بالای سر تیم‌شان نیستند و در حال مذاکرات هستند. ما منتظریم سرمربی ۱۲ تیم مشخص شود.

وی افزود: برنامه ما مشخص است و می‌توانیم اعلام کنیم اما منتظریم که نظر سرمربیان را هم بشنویم. ۲۰ مرداد از نظر ما تاریخ شروع لیگ برتر است.

مسوول برگزاری مسابقات لیگ برتر درباره تعطیلی زودهنگام لیگ برای جام جهانی بیان داشت: همیشه گفته‌ام خط قرمز برگزاری ما لیگ برتر است. موظفیم برنامه را بنا بر فرجه زمانی اعلام کنیم. اما نهایتا در اختیار تیم ملی هستیم و اگر برنامه نهایی شود، باید به تصویب دبیرکل برسد که مسوول تیم ملی هم هستند.

وی در همین خصوص ادامه داد: بازی‌های دوستانه و بحث تیم‌ملی به دفتر رییس فدراسیون و دبیرکل بازمی‌گردد. اگر ابلاغ داشته باشیم رسیدگی خواهیم کرد و گمانه‌زنی سایر نهادها، نهایتا متمرکز می‌شود در برنامه تیم ملی و ما سعی می‌کنیم خودمان را در این نقطه متمرکز کنیم.

مهدی درباره سهمیه لیگ قهرمانان توضیح داد: بحث چهار سهمیه لیگ قهرمانان آسیا، در اختیار کمیته صدور مجوز حرفه‌ای است و حتما با مشورت ریاست فدراسیون و هیئت رییسه سازمان لیگ است و باید از طریق فدراسیون اعلام شود.

وی درباره زمان برگزاری سوپرجام گفت: ما ۲۰ مرداد شروع لیگ را داریم که بعد از ایام عاشورا و تاسوعا است. سعی داریم فصل را با سوپرجام شروع کنیم.

وی راجع به زمان قرعه کشی عنوان کرد: قرعه کشی را هم ابتدا باید برنامه زمانبندی لیگ را قطعی کنیم و بعد برای قرعه‌کشی در خدمت شما هستیم.

مهدی درباره زمان نیم فصل لیگ برتر گفت: تمام هدف ما این است که نیم‌فصل مصادف با جام جهانی باشد.

نظرات

اخبار مرتبط

اپلیکیشن دولت بهار دسترسی ساده تر و اطلاع از اخبار مهم
نصب