1399/06/09-23:36

آمریکا با فروش جنگنده‌های اف۳۵ به امارات موافقت کرد

آمریکا با فروش جنگنده‌های اف۳۵ به امارات موافقت کرد

خبرنگار رسانه صهیونیستی کان طی پیامی توییتری، نوشت که آمریکا با فروش جنگنده‌های اف۳۵ به امارات موافقت کرده است.

به گزارش دولت بهار به نقل از باشگاه خبرنگاران، خبرنگار رسانه صهیونیستی «کان» ضمن انتشار پیامی در حساب توییتری خود مدعی شد که مقامات آمریکایی بر سر فروش جنگنده‌های اف۳۵ به امارات به جمع‌بندی رسیده و این معامله در آینده انجام خواهد پذیرفت.

براساس این پیام توییتری، جراد کوشنر، مشاور ارشد و داماد ترامپ خطاب به بنی‌گانتس، وزیر جنگ رژیم صهیونیستی و از جمله اشخاص برجسته کابینه اسرائیل، اعلام کرده که واشنگتن جنگنده‌های اف۳۵ را به امارات خواهد فروخت، اما از سوی دیگر این را هم متعهد شده است که با ارائه تسلیحات و تجهیزات نظامی قوی‌تر به اسرائیل، برتری نظامی صهیونیست‌ها را حفظ کند. 

امارات که پیش از این نسبت به خرید جنگنده‌های اف۳۵ از آمریکا در پی توافق با صهیونیست‌ها بسیار امیدوار شده بود، با ابراز تردید سران آمریکا و همچنین نتانیاهو مواجه شد. این مسئله باعث شد تا یکی از نشست‌های دیپلماتیک بین امارات، رژیم صهیونیستی و آمریکا در سازمان ملل لغو شود. نتیاهو پیش از این در پاسخ به این شوال که فروش جنگنده‌های اف۳۵ به امارات در چه مرحله‌ای است، از فروش این جنگنده‌ها به امارات ابراز تردید کرده بود.

صهیونیست‌ها که همواره تحت حمایت کامل نظامی آمریکا بوده‌اند، تمایلی ندارند تا به اصطلاح دست برتر نظامی خود نسبت به سایر کشورها را از دست دهند. به نظر می‌رسد که آمریکا هم از فضای بوجود آمده نهایت استفاده را می‌کند تا تسلیحات نظامی بیشتری را به فروش برساند و پول بیشتری به جیب بزند. 

نظرات

اخبار مرتبط

اپلیکیشن دولت بهار دسترسی ساده تر و اطلاع از اخبار مهم
نصب