1401/04/04-21:50

سعید صادقی به پرسپولیس پیوست

سعید صادقی به پرسپولیس پیوست

بازیکن جدید تیم فوتبال پرسپولیس گفت: به آرزوی خود رسیدم و با تیم بزرگ پرسپولیس قرارداد بستم.

به گزارش دولت بهار، سعید صادقی پس از عقد قرارداد با باشگاه پرسپولیس اظهار داشت: امروز سرانجام قرارداد من با پرسپولیس نهایی شد و خیلی از این موضوع خوشحالم. خدا را شکر می‌کنم امروز به آرزوی خود رسیدم و توانستم با تیم بزرگ پرسپولیس قرارداد ببندم.

وی درباره اینکه آیا قراردادش با پرسپولیس یک ساله است، گفت: خیر. دو فصل است.

بازیکن پرسپولیس درخصوص کار کردن مجدد زیر نظر یحیی گل محمدی ، توضیح داد: در جریان هستید که تقریبا چهار سال شاگرد گل محمدی بودم و شناخت کامل از او داشتم. با این شناخت کامل پرسپولیس را انتخاب کردم. علاقه شدیدی هم به این تیم داشتم که الان اینجا هستم.

صادقی درباره شماره پیراهن خود در پرسپولیس، گفت: شماره پیراهن را گل محمدی انتخاب می‌کند و فعلا شماره پیراهن را انتخاب نکرده‌ام.

وی درمورد اینکه شنیده شده قرارداد سال دومش مشروط است و در صورت داشتن پیشنهاد اروپایی می‌تواند از پرسپولیس برود، پاسخ داد: خیر چنین چیزی صحت ندارد.

هافبک جدید پرسپولیس درباره مسائل مطرح شده نسبت به مذاکراتش با استقلال، عنوان کرد: اصلا چنین چیزی نبود. قرار شد بعد از بازی‌های لیگ با پرسپولیس قرارداد ببندم اما خوشبختانه به تیم ملی دعوت شدم و نتوانستم در آن زمان به باشگاه بیایم. در ادامه هم پدر بزرگ من فوت شد و اتفاق بدی برای من رخ داد ولی از قبل تصمیم گرفته بودم با پرسپولیس قرارداد ببندم. 

صادقی درباره جاه طلبی‌هایش در این باشگاه و رقابت با سایر هافبک‌های پرسپولیس، گفت: پرسپولیس تیم بزرگی است و رقیبان بزرگ‌تری دارد اما تمام تلاش خود را می‌کنم تا جایگاهم را به دست آورم. 

نظرات

اخبار مرتبط

اپلیکیشن دولت بهار دسترسی ساده تر و اطلاع از اخبار مهم
نصب