1399/06/12-15:17

ضارب دوم محیط‌بان شهید هرمزگانی خودکشی کرد

ضارب دوم محیط‌بان شهید هرمزگانی خودکشی کرد

فرمانده یگان حفاظت محیط زیست گفت: ضارب دوم محیط‌بان شهید محمد حسن نژاد در استان هرمزگان خودکشی کرد.

به گزارش دولت بهار، سرهنگ جمشید محبت خانی روز چهارشنبه در گفت وگو با خبرنگار محیط زیست ایرنا افزود: شب گذشته(سه شنبه) طی درگیری که بین محیط بان حسن نژاد با شکارچیان در منطقه ارمک در استان هرمزگان به وجود آمد، دو شکارچی به ضرب گلوله مستقیم به سینه محیطبان حسن نژاد، او را شهید کردند و از منطقه متواری شدند.

وی اظهارداشت: یکی از این ضاربان، بلافاصله دستگیر و شکارچی دیگر نیز شناسایی اما متواری شد که خبر رسید این فرد با اسلحه خودکشی کرده است.

وی گفت: ضاربی که خودکشی کرده خواهرزاده محیط بان شهید بوده اما در زمان درگیری نمی دانسته که محیط بان دایی اوست اما وقتی متوجه شد که دایی خود را کشته اقدام به خودکشی کرده است.

فرمانده یگان حفاظت محیط زیست با اشاره به قانون حمایت از محیطبانان تاکید کرد: سازمان محیط زیست با جدیت و طبق مقررات نیروهای مسلح، پیگیری حقوق مادی و معنوی برای خانواده آن شهید خواهد بود و شهید محسوب شدن این محیط بان دیگر مانند قبل زمان بر نخواهد بود.

محیط بان شهید حسن نژاد با ۲۳ سال سابقه درخشان، از سرمایه های سازمان محیط زیست محسوب می‌شد که در این سال ها در برابر شکارچیان ایستاد و دو سال هم به عنوان محیط بان نمونه انتخاب شد.

نظرات

اخبار مرتبط

اپلیکیشن دولت بهار دسترسی ساده تر و اطلاع از اخبار مهم
نصب