1401/05/15-12:16

آخرین تحولات غزه در ساعات اخیر

 آخرین تحولات غزه در ساعات اخیر

در حمله دیروز ارتش رژیم صهیونیستی به مناطق مختلف نوار غزه دستکم ۱۰ شهروند فلسطینی از جمله یک کودک پنج ساله شهید و ۷۹ نفر دیگر زخمی شدند.

به گزارش دولت بهار، منابع خبری فلسطینی صبح امروز (شنبه) گزارش دادند که درپی حملات تجاوزگرانه رژیم صهیونیستی به نوار غزه و پاسخ موشکی مقاومت فلسطین به آن، هم اکنون آرامش شکننده ای در این منطقه برقرار شده است.

به گزارش پایگاه خبری العهد، رسانه های فلسطینی اعلام کردند: آرامش شکننده ای در نوار غزه برقرار است و همزمان هواپیماهای جاسوسی رژیم صهیونیستی به پرواز خود بر فرار منطقه ادامه می دهند.

مناطق مختلف نوار غزه عصر دیروز (جمعه) شاهد حملات جنایتکارانه رژیم صهیونیستی بود که در جریان آن دستکم ۱۰ نفر شهید و ۷۹ نفر دیگر زخمی شدند.

در پاسخ به این جنایت رژیم صهیونیستی، مقاومت فلسطین در نوار غزه نیز با بیش از صد راکت شهرها و شهرک های صهیونیست نشین در مناطق مختلف اراضی اشغالی فلسطین را آماج حملات خود قرار داد.

جنایت تازه صهیونیستها در نوار غزه با موج محکومیت جهانی بویژه در جهان اسلام روبرو شده است.

صهیونیست ها ۱۶ تن ماده منفجره روی نوار غزه ریختند

ارتش رژیم صهیونیستی در تازه ترین جنایت خود علیه اهالی نوار غزه، ۱۶ تن ماده منفجره روی این منطقه ریخت.

روزنامه صهیونیستی «یدیعوت آحارنوت» امروز شنبه به نقل از منابع نظامی رژیم صهیونیستی اعلام کرد که جنگنده ها و پهپادهای اسرائیلی نوار غزه را با موشک هایی با حجم مهمات حدود ۱۶ تن ماده منفجره هدف قرار دادند.

مناطق مختلف نوار غزه عصر دیروز شاهد حملات جنایتکارانه رژیم صهیونیستی بود که در جریان آن دستکم ۱۰ نفر شهید و ۷۹ نفر دیگر زخمی شدند.

در پاسخ به این جنایت رژیم صهیونیستی، مقاومت فلسطین در نوار غزه نیز شهرها و شهرک های صهیونیست نشین در مناطق مختلف سرزمین های اشغالی فلسطین را آماج موشک های خود قرار داد.

جنایت تازه صهیونیست ها در نوار غزه با موج محکومیت جهانی به ویژه در جهان اسلام روبه رو شده است.

حمله موشکی دوباره مقاومت فلسطین به شهرک های صهیونیست نشین

برخی منابع خبری لحظاتی پیش از حمله موشکی جدید گروههای مبارز فلسطینی به شهرک های صهیونیست نشین اطراف نوار غزه خبر دادند.

خبرنگار شبکه تلویزیونی الجزیره لحظاتی پیش اعلام کرد: شماری موشک به سمت شهرک های اسرائیلی اطراف نوار غزه شلیک شد.

پیش از این برخی رسانه ها از به صدا درآمدن آژیر خطر در برخی از شهرک های صهیونیست نشین برای سومین بار در صبح امروز خبر دادند.

همزمان برخی منابع رژیم صهیونیستی صبح امروز از زخمی شدن یک صهیونیست خبر دادند. 

درپی حمله موشکی جدید مقاومت فلسطین، تصاویر منتشر شده در رسانه ها از خیابان های خالی شهرک های صهیونیست نشین اطراف غزه از جمله "سدیروت" حکایت دارد.

شهرها و شهرک های صهیونیست نشین در اراضی اشغالی شب گذشته تا بامداد امروز هدف حملات موشکی گروههای مقاومت فلسطین در نوار غزه قرار داشت.

این حملات موشکی در پاسخ به جنایت عصر دیروز صهیونیست ها در نوار غزه انجام شد که در آن دستکم ۱۰ شهروند فلسطینی شهید و ۷۹ نفر دیگر زخمی شدند.

ارتش رژیم اسرائیل: ۱۶۰ راکت از غزه شلیک شد

ارتش رژیم صهیونیستی صبح امروز (شنبه) اعلام کرد که تاکنون ۱۶۰ فروند راکت از نوار غزه به سمت شهرک های صهیونیست نشین در سرزمین های اشغالی شلیک شده است.

به گزارش شبکه تلویزیونی الجزیره، ارتش رژیم صهیونیستی گفت: جنبش جهاد اسلامی فلسطین حدود ۱۳۰ فروند راکت شلیک کرد که ۶۰ عدد از آن توسط سامانه موشکی موسوم به گنبد آهنین رهگیری شده است.

این رژیم مدعی شد که ۳۰ حمله به بیش از ۴۰ هدف وابسته به جهاد اسلامی با ۵۵ راکت و گلوله های سنگین توپ در غزه انجام داده است.

در حمله دیروز ارتش رژیم صهیونیستی به مناطق مختلف نوار غزه دستکم ۱۰ شهروند فلسطینی از جمله یک کودک پنج ساله شهید و ۷۹ نفر دیگر زخمی شدند.

این جنایت تازه صهیونیستها در نوار غزه با موج محکومیت جهانی بویژه در جهان اسلام روبرو شده است.

مقاومت فلسطین نیز در پاسخ شهرک های صهیونیست نشین در اراضی اشغالی را شب گذشته تا بامداد آماج موشک های خود قرار داد.

در همین حال، برخی رسانه ها از به صدا درآمدن آژیر خطر در برخی از شهرک های صهیونیست نشین برای سومین بار در صبح امروز خبر دادند.

به دنبال آن نیز، برخی رسانه های عربی از شلیک صبح امروز شمار دیگری موشک مقاومت فلسطین به شهرک های صهیونیست نشین اطراف نوار غزه خبر دادند.

شهادت یک فلسطینی و زخمی شدن چند نفر دیگر در حملات رژیم صهیونیستی

منابع خبری گزارش دادند که در دور تازه حملات رژیم صهیونیستی به باریکه غزه در صبح امروز (شنبه) یک فلسطینی شهید و چند تن دیگر زخمی شدند.

خبرنگار شبکه الجزیره اعلام کرد که در حملات راکتی صهیونیست ها و گلوله باران شرق خان یونس در جنوب باریکه غزه یک فلسطینی شهید و شماری دیگر زخمی شدند.

گروه های مقاومت اسلامی فلسطین در پاسخ به حملات و جنایت های دیروز (جمعه) رژیم صهیونیستی، تاکنون ۱۶۰ راکت به سمت سرزمین های اشغالی شلیک کردند.

رژیم صهیونستی از دیروز تاکنون با انجام ۳۰ حمله، ۵۵ بمب و موشک بر سر ساکنان باریکه غزه ریخته که منجر به شهادت و زخمی شدن ده ها فلسطینی شده است.

همچنین منابع خبری لحظات پیش اعلام کردند که آژیرهای خطر دوباره در شهر صهیونیست نشین «عسقلان» و شهرک های نزدیک باریکه غزه به صدا درآمد.

خبرنگار الجزیره گزارش داد که گروه های مقاومت فلسطین در تازه ترین اقدام، چندین موشک به سمت شهرک های صهیونیست نشین در مجاورت غزه شلیک کردند.

در حمله دیروز ارتش رژیم صهیونیستی به مناطق مختلف باریکه غزه دستکم ۱۱ شهروند فلسطینی از جمله یک کودک پنج ساله شهید و بیش از ۷۹ نفر دیگر زخمی شدند.

این جنایت تازه صهیونیست ها در باریکه غزه با موج محکومیت جهانی به ویژه در جهان اسلام روبه رو شده است.

مقاومت فلسطین نیز در پاسخ، شهرک های صهیونیست نشین در سرزمین های اشغالی را از شب گذشته تا بامداد آماج موشک های خود قرار داد.

حملات خمپاره ای سرایا القدس به شهرک های صهیونیستی

همزمان با بازداشت ۲۱ شهروند فلسطینی در مناطق مختلف کرانه باختری رود اردن، سرایا القدس شاخه نظامی جنبش جهاد اسلامی فلسطین صبح امروز بار دیگر شهرک های صهیونیست نشین در اطراف نوار غزه را با خمپاره هدف قرار داد.

انجمن اسرای فلسطین اعلام کرد که نظامیان صهیونیست صبح امروز دست‌کم چند نفر از فلسطینیان از جمله تعدادی اسیر آزاده را در مناطق الخلیل، جنین، سیرا و اردوگاه قلندیا در کرانه باختری بازداشت کردند.

براساس برخی گزارشها، مجموع شهروندان فلسطینی که تاکنون در کرانه باختری بازداشت شده اند، به ۲۱ نفر رسید. 

سرایا القدس، شاخه نظامی جهاد اسلامی اعلام کرد که صبح امروز پایگاه نظامی «ایزر» را با شلیک چند گلوله خمپاره هدف قرار داده است.

سرایا القدس تأکید کرد که با شلیک چند گلوله خمپاره، شهرک سدیروت را هدف حمله قرار دادند.

شاخه نظامی جهاد اسلامی همچنین اعلام کرد که پایگاه نظامی ۱۶ رژیم اشغالگر در شرق بیت حانون را هدف شلیک چند فروند گلوله قرار داده است.

منابع عبری زبان اعلام کرد که یک فروند راکت در نزدیکی منزل خبرنگار شبکه ۱۲ رژیم صهونیستی در شهرک های مجاور غزه فرود آمد.

مناطق مختلف نوار غزه عصر دیروز (جمعه) شاهد حملات جنایتکارانه رژیم صهیونیستی بود که در جریان آن دستکم ۱۰ نفر شهید و ۷۹ نفر دیگر زخمی شدند.

در پاسخ به این جنایت رژیم صهیونیستی، مقاومت فلسطین در نوار غزه نیز با بیش از صد راکت شهرها و شهرک های صهیونیست نشین در مناطق مختلف سرزمین های اشغالی فلسطین را آماج حملات خود قرار داد.

رژیم صهیونیستی غرب غزه را بمباران کرد

جنگنده‌های رژیم صهیونیستی لحظاتی قبل غرب غزه را هدف حملات خود قرار داده‌اند.

جنگنده‌های اسرائیلی امروز همچنین یکی دیگر از پایگاه‌های مقاومت را در غرب شهرک بیت لاهیا در شمال نوار غزه هدف قرار دادند.

برخی منابع خبری گزارش دادند که رژیم صهیونیستی در این حمله هوایی، پایگاه «سرایا القدس» را هدف قرار داده است.

همزمان خبرنگار المیادین گزارش داد که گروه‌های مقاومت فلسطین شهرک‌های «علومیم»، «ناحل»، «عوز»، و «نیرعام» را هدف حمله قرار دادند.

از سوی دیگر، سرایا القدس اعلام کرد که شهرک «کیسوفیم» را هدف شلیک چند راکت قرار داده است.

مناطق مختلف نوار غزه از عصر دیروز (جمعه) شاهد حملات جنایتکارانه رژیم صهیونیستی است که در جریان آن دستکم ۱۱ نفر شهید و ۷۹ نفر دیگر مجروح شدند.

تامیر ستاینمن خبرنگار شبکه ۱۲ تلویزیون رژیم صهیونیستی اعلام کرد که از آغاز دور جدید حملات ارتش رژیم صهیونیستی به نوار غزه، گروه‌های مقاومت فلسطین ۱۸۰ موشک و راکت به سمت اراضی اشغالی شلیک کردند.

نظرات

اخبار مرتبط

اپلیکیشن دولت بهار دسترسی ساده تر و اطلاع از اخبار مهم
نصب