1401/06/01-15:06

اعتراض استقلال به رای انضباطی ساپینتو

اعتراض استقلال به رای انضباطی ساپینتو

باشگاه استقلال به رای انضباطی ریکاردو ساپنتو سرمربی پرتغالی که با جریمه نقدی و محرومیت تعلیقی روبرو شد اعتراض خواهد کرد.

به گزارش دولت بهار به نقل از ایرنا، تیم فوتبال استقلال در هفته دوم لیگ برتر باشگاه‌های ایران موفق شد در ورزشگاه سیروس قایقران انزلی سه بر یک ملوان را شکست دهد.

ریکاردو ساپینتو سرمربی پرتغالی آبی‌پوشان تهرانی در نیمه نخست دیدار با ملوان، در حالی که تیمش یک بر صفر عقب بود، به برانکاردِ کادر پزشکی مستقر در ورزشگاه لگد زد.

کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال پس از پایان این مسابقه  به ساپینتو ۴۸ ساعت فرصت داد تا بابت این رفتار غیراخلاقی، از خود دفاع کند.

باشگاه استقلال نیز در واکنش به این ضرب‌الاجل، دفاعیات کاملی را آماده و برای کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال ارسال کرد.

کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال پس از بررسی گزارش ناظر بازی‌ تیم‌های استقلال وملوان رای خود را درباره ساپینتو صادر کرد.

رای سرمربی استقلال به این شرح بود: کمیته انضباطی ریکاردو ساپینتو را طبق مواد ۹۳ و ۹۴ و به جهت عذرخواهی ایشان پس از بازی، به مبلغ یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال جریمه نقدی و یک جلسه محرومیت تعلیقی از مسابقات رسمی به فوتبال و به مدت یک سال محکوم کرد و در صورتی که در مدت زمان تعلیق مرتکب هرگونه تخلف دیگری شود محرومیت تعلیقی وی به اجرا درخواهد آمد.

امروز معاون حقوقی باشگاه استقلال اعلام کرد: نسبت به جریمه نقدی ریکاردو ساپینتو سرمربی این تیم که قابل تجدید نظر خواهی است در فرجه قانونی اعتراض و درخواست نقض رای صادره در خصوص جریمه نقدی را درخواست خواهد نمود.

نظرات

اخبار مرتبط

اپلیکیشن دولت بهار دسترسی ساده تر و اطلاع از اخبار مهم
نصب