1399/06/13-20:40

تراکتور برای دومین بار قهرمان جام حذفی شد

تراکتور برای دومین بار قهرمان جام حذفی شد

تیم فوتبال تراکتور تبریز با پیروزی مقابل استقلال به مقام قهرمانی جام حذفی فوتبال در سال ۹۹-۹۸ رسید.

به گزارش دولت بهار به نقل از تسنیم، تیم‌های فوتبال استقلال و تراکتور تبریز در دیدار فینال جام حذفی فوتبال، از ساعت 18:21 امروز (با 6 دقیقه تاخیر) در ورزشگاه امام رضا (ع) مشهد مقدس به مصاف یکدیگر رفتند که این دیدار با پیروزی 3 بر 2 تیم تراکتور به پایان رسید تا شاگردان الهامی دومین قهرمانی تاریخ تراکتور در جام حذفی را جشن بگیرند

محمدرضا خانزاده در دقیقه 17، اشکان دژاگه در دقیقه 35 و اکبر ایمانی در دقیقه 42 هر سه گل تیم تراکتور را در نیمه اول این بازی به ثمر رساند و در نیمه دوم مهدی قائدی در دقیقه 50 و ارسلان مطهری در دقیقه 79 دو گل استقلالی‌ها را به ثمر رساندند.

ترکیب استقلال: سیدحسین حسینی، عارف غلامی، علی کریمی، شیخ دیاباته، فرشید اسماعیلی (79 - میلاد زکی‌پور)، مهدی قائدی، وریا غفوری، هروویه میلیچ، مسعود ریگی (46 - ارسلان مطهری)، محمد دانشگر و آرش رضاوند.

ترکیب تراکتور: محمدرضا اخباری، محمدرضا خانزاده (74 - محمدرضا آزادی (9+90 - مهدی ببری)، ایمان سلیمی، اکبر ایمانی، مسعود شجاعی، سعید مهری، ساسان انصاری، میثم تیموری، اشکان دژاگه (88 - رضا شکاری)، احسان حاج‌صفی و مهدی تیکدری.

داور: موعود بنیادی‌فر

نیمه اول:

دقیقه 7: میثم تیموری اولین کارت زرد بازی را از داور مسابقه دریافت کرد.

دقیقه 17: محمدرضا خانزاده، مدافع جلو کشیده تیم تراکتور که قصد ارسال توپ به روی دروازه استقلال را داشت، به شکل تصادفی و زیبا توپش وارد دروازه سید حسین حسینی شد تا تراکتوری‌ها با یک گل از حریف خود پیش بیفتند.

دقیقه 20: حرکت خطرناک بازیکنان استقلال، اولین خطر را روی دروازه تراکتور خلق کرد اما عدم هماهنگی شاگردان مجیدی باعث شد این موقعیت از دست برود.

دقیقه 35: پاس در عمق زیبای احسان حاج صفی و فرار خوب اشکان دژاگه این بازیکن را در موقعیت تک به تک با دروازه‌بان استقلال قرار داد که دژاگه با یک حرکت انفرادی خوب و ضربه آرام، دومین گل تراکتوری‌ها را در این بازی به ثمر رساند.

دقیقه 39: کارت زرد دوم بازی هم به اکبر ایمانی از تراکتور داده شد.

دقیقه 42: ارسال زیبای اشکان دژاگه روی دروازه استقلال، با خروج اشتباه سید حسین حسینی همراه شد که ضربه اکبر ایمانی با ضربه سر سومین گل تیم تراکتور را وارد دروازه استقلال کرد.

دقیقه 4+45: ضربه سر محکم و خطرناک شیخ دیاباته را محمدرضا اخباری به زیبایی دور کرد.

دقیقه 5+45: شوت علی کریمی با اختلاف از بالای دروازه تراکتور راهی اوت شد.

نیمه دوم:

دقیقه 47: مسعود ریگی اولین کارت زرد استقلال را به دلیل خطا روی احسان حاج‌صفی از داور بازی گرفت.

دقیقه 47: ضربه ایستگاهی اعلام شده به سود تراکتور با ضربه حاج‌صفی به شکلی خطرناک از کنار دروازه استقلال به بیرون رفت.

دقیقه 50: مهدی قائدی روی حرکت تیمی استقلالی‌ها و ارسال وریا غفوری، با ضربه سر اولین گل شاگردان مجیدی را وارد دروازه تراکتور کرد تا اختلاف به دو گل کاهش پیدا کند.

دقیقه 53: میلاد زکی‌پور بازیکن نیمکت‌نشین تیم استقلال به دلیل اعتراض به داور،‌ کارت زرد گرفت.

دقیقه 62: ضربه سر ارسلان مطهری روی ارسال بازیکنان استقلال، به شکلی خطرناک به تیر دروازه تراکتور خورد و در ادامه مدافعان توپ را دور کردند.

دقیقه 64: حرکت انفرادی و زیبای مهدی قائدی این بازیکن را در موقعیت خوب گلزنی قرار داد، اما ضربه او را میثم تیموری در آستانه ورود به دروازه و از روی خط با ضربه سر راهی کرنر کرد.

دقیقه 65: ساکت الهامی به دلیل اعتراض شدید به داور و درگیری با عوامل برگزاری مسابقه از کنار زمین اخراج شد.

دقیقه 66: محمدرضا خانزاده نیز از داور بازی کارت زرد گرفت.

دقیقه 79: بازهم روی ارسال وریا غفوری،‌ این بار ارسلان مطهری با یک ضربه سر تماشایی گل دوم استقلال را به ثمر رساند.

دقیقه 89: حرکت خطرناک بازیکنان استقلال در داخل محوطه تراکتور با درگیری بازیکنان همراه شد که داور در این صحنه اعتقادی به خطا نداشت و به فرشید اسماعیلی به دلیل تمارض کارت زرد نشان داد.

تیم تراکتور تبریز با پیروزی در این مسابقه به مقام قهرمانی جام حذفی رسید تا سهمیه حضور در لیگ قهرمانان آسیا را به صورت مستقیم به دست بیاورد.

نظرات

اخبار مرتبط

اپلیکیشن دولت بهار دسترسی ساده تر و اطلاع از اخبار مهم
نصب