1399/06/15-08:15

ترامپ: دعا می‌کنم هرگز مجبور نشویم از سلاح هسته‌ای استفاده کنیم!

ترامپ: دعا می‌کنم هرگز مجبور نشویم از سلاح هسته‌ای استفاده کنیم!

رئیس جمهور آمریکا توان بازدارندگی هسته‌ای ارتش این کشور را بسیار قوی دانست.

به گزارش دولت بهار به نقل از رویترز، دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا از توان هسته‌ای کشورش تمجید کرد.

بر این اساس، رئیس جمهور آمریکا تصریح کرد توان بازدارندگی هسته‌ای آمریکا بسیار قوی شده است. برای بازسازی نیرو‌های نظامی کشور بسیار تلاش کرده ام. تا قبل از من، منابع نیرو‌های نظامی کشورمان بسیار تهی شده بود. دولت من تاکنون دو هزار و پانصد میلیارد دلار برای تقویت توان نظامی کشور هزینه کرده است. ما همه تجهیزات نظامی خود اعم از هواپیما‌های اف-۳۵ و جت‌ها و موشک‌های کاملا جدید را در آمریکا می‌سازیم.

وی افزود: من در محضر خدا دعا می‌کنم که ما هرگز مجبور نشویم از آن (تسلیحات هسته‌ای آمریکا) استفاده کنیم. اما به هرحال، توان هسته‌ای ما در حال حاضر در وضع فوق العاده خوبی قرار دارد از جمله اینکه ما توانایی‌هایی از جمله تسلیحات جدید داریم. امیدوارم هرگز مجبور نشویم از این تسلیحات استفاده کنیم، زیرا این قدرت به شدت تخریب کننده‌ای است.

رئیس جمهور آمریکا مدعی شد: اگر اقدامات دولت من نبود آمار تلفات ویروس کرونا می توانست به ۲ میلیون نفر برسد!

وی که در کنفرانس خبری در کاخ سفید صحبت می کرد در بخش دیگری از سخنانش گفت که تعطیلی اقتصاد این کشور تلفات بیشتری نسبت به خود کرونا در آمریکا ایجاد کرده است.

ترامپ با اشاره به آمار تلفات کرونا در دیگر کشورها گفت که این کشورها آمار دقیق تلفات را اعلام نمی کنند و تعداد قربانیان کرونا در چین بسیار بیشتر از آمریکا است.

ترامپ در پیامی در صفحه شخصی خود در توییتر نیز در واکنش به تعطیلی مجله "استارز اند استریپس" که متعلق به پنتاگون است، گفت: دولت من بودجه این نشریه مربوط به نیرو‌های مسلح را قطع نخواهد کرد و این مجله همچنان منبع اطلاعات ارتش باقی خواهد ماند.

نظرات

اخبار مرتبط

اپلیکیشن دولت بهار دسترسی ساده تر و اطلاع از اخبار مهم
نصب