1401/06/24-14:48

مهسا امینی در مقر پلیس سکته کرد!

مهسا امینی در مقر پلیس سکته کرد!

به دنبال انتشار خبرهایی درباره به کما رفتن یک خانم به نام مهسا امینی در مقر پلیس تهران بعد از بازداشت او توسط گشت ارشاد، پلیس تهران توضیحاتی ارائه کرد. گفته می شود این خانم از کردستان برای سفری کوتاه مدت به تهران آمده بود.

به گزارش دولت بهار، مرکز اطلاع رسانی پلیس تهران در این باره اعلام کرد: درپی انتشار اخباری درباره به کما رفتن زنی جوان پس از انتقال به یک مقر انتظامی، مرکز اطلاع‌رسانی پلیس پایتخت توضیحاتی را در این خصوص ارائه کرد.

«درخصوص بدحالی خانمی در مقر پلیس» اعلام می شود: «خانمی برای توجیه و آموزش به یکی از بخش‌های پلیس تهران بزرگ هدایت شده بود که ناگهان در جمع سایر افراد هدایت شده به طور ناگهانی دچارعارضه قلبی شد.»

در ادامه توضیحات پلیس تهران آمده است:‌ « بلافاصله این خانم با همکاری پلیس و اورژانس به بیمارستان منتقل شده و تحت درمان و مداوا قرار دارد.»

مرکز اطلاع‌رسانی پلیس تهران بزرگ اعلام کرد: «مستندات مربوطه در این خصوص در اختیار پلیس بوده و اخبار تکمیلی در این خصوص متعاقبا اعلام خواهد شد.»

به گزارش دولت بهار، اما سوال اینجاست که اگر مهسا امینی دختر یکی از فرماندهان فراجا یا مقامات جمهوری اسلامی بود و توسط گشت ارشاد بازداشت می‌شد و در مقر پلیس سکته می‌کرد چه اتفاقی می‌افتاد؟!

اگر خدای ناکرده اتفاق ناگواری برای این دختر جوان بیفتد، چه کسی پاسخگو خواهد بود!؟

نظرات

اخبار مرتبط

اپلیکیشن دولت بهار دسترسی ساده تر و اطلاع از اخبار مهم
نصب