1399/06/15-16:50

خلیل‌زاده: در صورت جدایی‌ام ۱۲، ۱۳ میلیارد به باشگاه می‌رسد

خلیل‌زاده: در صورت جدایی‌ام ۱۲، ۱۳ میلیارد به باشگاه می‌رسد

مدافع تیم فوتبال پرسپولیس گفت: من تا الان با پرسپولیس در مورد مسائل مالی صحبت نکردم، ولی اگر هم قرار باشد از پرسپولیس جدا شوم ۱۲، ۱۳ میلیارد تومان به باشگاه می‌رسد.

به گزارش دولت بهار به نقل از تسنیم، شجاع خلیل‌زاده که امروز (شنبه) برای صحبت با مسئولان پرسپولیس به باشگاه آمده بود، در جمع خبرنگاران اظهار داشت: خدا را شکر بازیکنان خوبی گرفتیم. امیدوارم بازیکنانی که به پرسپولیس آمدند بدانند که در کجا حضور دارند. اینجا پرسپولیس بهترین و پرهوادارترین تیم آسیاست. بازیکنان جدید باید با تمام وجود برای پرسپولیس بازی کنند و ان‌شاءالله همان‌طور که در این چهار سال قهرمان شدیم با بازیکنان جدید هم بتوانیم دوباره قهرمان شویم.

وی درباره حضورش در باشگاه پرسپولیس تصریح کرد: یکسری بحث درباره قراردادم داشتم. من تا الان با پرسپولیس در مورد مسائل مالی صحبت نکردم، ولی اگر یکصدم درصد هم قرار باشد از پرسپولیس جدا شوم پول خوبی به باشگاه می‌دهم و بعد از آن جدا می‌شوم. 

مدافع تیم فوتبال پرسپولیس در پاسخ به این پرسش که قرار است در فصل نقل‌وانتقالات از جمع سرخپوشان جدا شود، گفت: هنوز چیزی مشخص نیست، ولی در صورت جدایی‌ام، 12، 13 میلیارد تومان به باشگاه پرسپولیس می‌رسد. 

خلیل‌زاده در پاسخ به سؤالی مبنی بر اینکه پیشنهاد خارجی‌اش از قطر است یا خیر، خاطرنشان کرد: نه، هنوز مشخص نیست. ان‌شاءالله در لیگ قهرمانان آسیا بازی کنیم، نتیجه خوبی بگیریم و پرچم تیم را بالا نگه داریم. به هواداران می‌گویم که چه من باشم و نباشم مهم پرسپولیس است.

وی در واکنش به این موضوع که برخی از بازیکنان به خاطر اینکه مبلغ قراردادشان را بالا ببرند صحبت از پیشنهاد خارجی کرده‌اند، اظهار کرد: این درست نیست که وقتی بازیکنی قرارداد داشته باشد بگوید پول بیشتری می‌خواهم. برای مثال اگر من پیشنهاد دارم مبلغ 400 هزار دلاری که برای رضایت‌نامه در قراردادم آمده است، را باید بدهم تا جدا شوم. اگر بخواهم جدا شوم یک پول خیلی خوب باشگاه پرسپولیس می‌گیرد و پرسپولیس می‌تواند با این پول سه چهار بازیکن خوب بگیرد. امیدوارم هرچه خیر است پیش بیاید.

مدافع تیم فوتبال پرسپولیس درباره این موضوع که برای بازیکنان استقلال کری خوانده است، گفت: من کری نخوانده‌ام. ما چهار سال پیاپی قهرمان شدیم و روی توانایی خود و دعا و تشویق هواداران قهرمان شدیم. یک بار به یک تیم آسیایی باختیم و 100 هزار نفر تشویق‌مان کردند و همان تشویق‌ها باعث شد تا به فینال آسیا برسیم و قهرمان لیگ شویم. همین که هواداران می‌دانند بازیکنان با جان و دل بازی می‌کنند، مهم است. من الان قرارداد دارم و برای تمدید قرارداد نیامدم. من آمدم درباره پیشنهادم صحبت کنم. من در این چهار سال برای پول بازی نکردم. در صورت جدایی هم هرچه در این چند سال پول گرفتم سه چهار برابرش را می‌دهم و جدا می‌شوم.

خلیل‌زاده در مورد جدایی ترابی از پرسپولیس خاطرنشان کرد: مهدی ترابی برای پرسپولیس زحمت کشیده و در قهرمانی خیلی سهیم بوده است. برای او آرزوی موفقیت می‌کنم. ترابی حتماً دلایل خاصی برای جدایی از پرسپولیس داشته است و کسی نمی‌تواند خود را جای او بگذارد. همیشه امثال من و ترابی می‌آییم و می‌رویم و فقط پرسپولیس است که می‌ماند. همین که هواداران پرسپولیس بازیکنان را دوست دارند برای ما یک دنیا ارزش دارد. 

نظرات

اخبار مرتبط

اپلیکیشن دولت بهار دسترسی ساده تر و اطلاع از اخبار مهم
نصب