1401/07/20-16:16

پورتو - لورکوزن/ طارمی در غیاب سردار به آلمان رسید

 پورتو - لورکوزن/ طارمی در غیاب سردار به آلمان رسید

رقابت‌های مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا امشب با برگزاری ۸ دیدار پیگیری خواهد شد.

به گزارش دولت بهار، پس از مصدومیت تلخ سردار آزمون که منجر به دوری چند هفته‌ای او از میادین شده است، حالا دیدار امشب لورکوزن برابر تیم فوتبال پورتو تنها با حضور یک بازیکن ایرانی آن هم مهدی طارمی برگزار می‌شود. مهاجم یکه تاز پورتو که در بازی هفته قبل بعد از بازبینی صحنه گلزنی‌اش، ناگهان گل او تبدیل به پنالتی برای لورکوزن شده بود، در نهایت با دو پاس گل کلاس یک جهانی برای هم‌تیمی‌هایش پیروزی را در خاک پرتغال نصیب هم تیمی هایش کرد تا ستاره لقب بگیرد.

طارمی که روز گذشته به همراه تیمش عازم لورکوزن شده، انگیزه‌های بسیار زیادی دارد تا با تسهیل مسیر پیروزی برای پورتو، شانس این تیم را برای صعود به دور حذفی مسابقات افزایش دهد.

طارمی در دو فصل گذشته چمپیونزلیگ درخشش خاصی داشته و برابر تیم‌های بزرگی، چون یوونتوس و لیورپول موفق به گلزنی شده، امیدوار است از بازی امشب مقابل لورکوزن متحول شده با ژابی آلونسو، گلزنی‌هایش را هم آغاز کند.

طارمی امشب در غیاب یار همیشگی در تیم ملی فوتبال ایران، سردار آزمون، تنها نماینده فوتبال ایران در بای‌آرنا است، باز هم امید اول کونسیسائو برای فتح یک رقابت چمپیونزلیگی دیگر است و باید دید تا چه میزان از انتظارات سرمربی محبوبش را برآورده خواهد کرد.

دیدار تیم‌های لورکوزن و پورتون از ساعت ۲۲ و ۳۰ دقیقه آغاز خواهد شد.

همچنین در سایر رقابت‌های امشب مسابقات لیگ قهرمانان اروپا ۷ دیدار دیگر برگزار خواهد شد که به شرح ذیل است.

  1. ناپولی - آژاکس /۲۰:۱۵
  2. اتلتیکومادرید - کلوب بروژ/۲۰:۱۵
  3. بارسلونا - اینتر /۲۲:۳۰
  4. گلاسکو رنجرز-لیورپول /۲۲:۳۰
  5. اسپورتینگ - مارسی/۲۲:۳۰
  6. تاتنهام - آینتراخت فرانکفورت/۲۲:۳۰
  7. ویکتوریا پلژن-بایرن مونیخ/۲۲:۳۰

نظرات

اخبار مرتبط

اپلیکیشن دولت بهار دسترسی ساده تر و اطلاع از اخبار مهم
نصب