1399/06/16-22:41

رسول پناه: در اولین فرصت با گل محمدی صحبت خواهم کرد

رسول پناه: در اولین فرصت با گل محمدی صحبت خواهم کرد

سرپرست باشگاه پرسپولیس گفت: در اولین فرصت با یحیی گل محمدی صحبت خواهم کرد تا او به کار خود در تیم پرسپولیس ادامه دهد.

به گزارش دولت بهار به نقل از خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، مهدی رسول پناه سرپرست باشگاه پرسپولیس در خصوص جدایی علی علیپور اظهار داشت: ما به این بازیکن با اخلاق و ارزشمند بیشترین رقم را پیشنهاد داده بودیم اما طبق قانون هم نمی توانستیم مانع از جدایی او شویم.

او درباره تمدید قرارداد بشار رسن گفت: علاوه بر بشار که امروز قرارداد خود را تمدید کرد، یکی - ۲ بازیکن دیگر هم قرار است قراردادشان را با پرسپولیس نهایی کنند.

سرپرست باشگاه پرسپولیس درباره آخرین وضعیت پرداخت مطالبات برانکو ایوانکوویچ بیان کرد: در حال حاضر اولویت باشگاه پرسپولیس پرداخت مطالبات این سرمربی است. پرسپولیس هزینه‌های بالایی دارد و اولویت‌مان هم این است قبل از آغاز لیگ قهرمانان آسیا تیم‌مان را ببندیم. امیدوارم این مسائل به سرعت حل شود. سعی می‌کنیم در روز‌های آتی پرداختی دیگری هم به برانکو داشته باشیم.

رسول‌ پناه درباره استعفای یحیی گل‌محمدی و اینکه او اعلام کرده پس از بازی های لیگ قهرمانان حاضر نیست هدایت سرخپوشان را عهده دار شود، تصریح کرد: در این مورد حتما با گل‌ محمدی صحبت می‌کنیم.

او  درباره مذاکره وحید امیری با پیشنهاد باشگاه تراکتور گفت: این موضوع شایعه است. امیری مشکلی ندارد و در پرسپولیس می‌ماند. وی یک سال دیگر با ما قرارداد دارد، اما در این قرارداد بندی است که طبق آن در صورت دریافت پیشنهاد خارجی می‌تواند با ۴۰۰ هزار دلار جدا شود. یکی از مهم‌ترین کار‌های ما تمدید قرارداد بشار رسن بود. البته بازیکنانی که به پرسپولیس عشق داشته باشند در این تیم می‌مانند. ما هم سعی می‌کنیم تعهداتی که نسبت به بازیکنان داریم را انجام دهیم.

سرپرست باشگاه پرسپولیس ادامه داد: سقفی که برای قرارداد با بازیکنان گذاشته ایم، دستور وزارت ورزش و جوانان نبوده است و قرارداد‌های‌مان منصفانه و روی حساب و کتاب است. سقف قرارداد برای این به وجود آمده که تبعیضی بین بازیکنان به وجود نیاید.

رسول پناه درباره قرارداد ترکمنچای با بازیکنان گفت: اصلا اینگونه نیست. در روز‌های آتی از یکی - ۲ قرارداد رونمایی می‌کنیم تا مشخص شود مبلغ آن‌ها از سال قبل کمتر است.

سرپرست باشگاه پرسپولیس در پایان در پاسخ به سوال هواداران در مورد بیرانوند گفت: این برداشت اشتباه است و اطلاعات کاملی درباره رفتن بیرانوند ندارید.  تیم پرسپولیس تقریباً بسته شده و با جذب یکی - ۲ بازیکن دیگر فهرست ما تکمیل خواهد شد.

نظرات

اخبار مرتبط

اپلیکیشن دولت بهار دسترسی ساده تر و اطلاع از اخبار مهم
نصب