1399/06/17-10:00

تماس رئیس موساد با مقام‌های بحرین برای سازش

تماس رئیس موساد با مقام‌های بحرین برای سازش

رسانه‌های رژیم صهیونیستی یکشنبه شب گزارش دادند که «یوسی کوهن» رئیس سازمان جاسوسی این رژیم (موساد) با مقام‌های بحرینی تماس‌هایی برقرار کرده است.

به گزارش دولت بهار به نقل از المیادین، رسانه های صهیونیستی گزارش دادند؛ رییس موساد روابط محکم و بسیاری نزدیکی با مقام‌های ارشد بحرین در راستای عادی سازی روابط میان دو طرف برقرار کرده است.

خبرنگار نظامی شبکه ۱۲ رژیم صهیونیستی گفت: ارتباط کوهن با مقام‌های ارشد بحرین به منظور انجام هماهنگی‌ها برای اعلام عادی‌سازی روابط میان تل‌آویو و منامه است.

وی افزود: در زمان حاضر بحرین با تلاش‌های آمریکا در ردیف نخست کشورهایی که قصد دارند روابط خود را با اسرائیل عادی کنند، قرار گرفته است.

بر اساس این گزارش، سازش بحرین با رژیم صهیونیستی احتمالاً تا دو هفته آینده و در مراسمی در واشنگتن به صورت رسمی اعلام خواهد شد.

پنجشنبه گذشته نیز بحرین به هواپیماهای رژیم صهیونیستی که قصد تردد به امارات متحده عربی را دارند، اجازه داد تا از حریم هوایی این کشور استفاده کنند.

آمریکا، رژیم صهیونیستی و امارات متحده عربی پنجشنبه ۲۳ مرداد ۹۹ با انتشار بیانیه‌ مشترکی از عادی سازی روابط به طور رسمی میان ابوظبی و تل‌آویو خبر دادند.

در روزهای اخیر تماس‌ها و روابط دیپلماتیک میان امارات و رژیم صهیونیستی طبق توافق یادشده افزایش یافته است.

سران سعودی، بحرینی و اماراتی در سال‌های اخیر برای ارتباط با صهیونیست‌ها تلاش‌های زیادی کرده‌اند که با روی کار آمدن «دونالد ترامپ» در آمریکا در سال ۲۰۱۵ میلادی این روند سرعت بیشتری به خود گرفته است.

نظرات

اخبار مرتبط

اپلیکیشن دولت بهار دسترسی ساده تر و اطلاع از اخبار مهم
نصب