1401/08/11-15:43

طارمی: جاه‌طلبی‌مان صعود به عنوان صدرنشین گروه بود

طارمی: جاه‌طلبی‌مان صعود به عنوان صدرنشین گروه بود

مهاجم ایرانی تیم فوتبال پورتو پس از گلزنی به اتلتیکومادرید گفت که گلزنی وظیفه اصلی و شغل او است.

به گزارش دولت بهار به نقل از تسنیم، تیم فوتبال پورتو شب گذشته (سه‌شنبه) در حالی در آخرین بازی خود در مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا موفق شد با نتیجه 2 بر یک میهمان خود یعنی اتلتیکومادرید را از پیش‌رو بردارد و به عنوان تیم اول گروه B راهی مرحله یک‌هشتم نهایی این رقابت‌ها شود که مهدی طارمی گل اول پورتو را در دقیقه 5 بازی زد و شمار گل‌های زده‌اش در فصل جاری لیگ قهرمانان اروپا را به عدد پنج رساند.

مهاجم ایرانی پورتو پس از این بازی به شبکه تلویزیونی «ایلِون اسپورت» گفت: بازی آسانی نبود. برای اتلتیکومادرید احترام زیادی قائل بودیم چون آنها تیمی سطح بالا هستند. تمام تلاش‌مان را کردیم و در نهایت برنده بازی شدیم. جاه‌طلبی ما صعود به عنوان صدرنشین گروه بود و خوشبختانه موفق به انجام این کار شدیم.

 طارمی 30 ساله اظهار داشت: همانطور که همیشه گفته‌ام، من برای تیم کار می‌کنم. تمام تلاشم را به کار می‌گیرم و گل‌ها نیز خود به خود می‌‌آیند. گلزنی حرفه من است. از هم‌تیمی‌هایم که به من در گلزنی کمک کردند، تشکر می‌کنم.

مهاجم تیم ملی با 5 گل‌زده در رده سوم مشترک بهترین گلزنان فصل جاری لیگ قهرمانان اروپا است. محمد صلاح با 7 گل‌زده در رده اول این رده‌بندی قرار دارد، کیلیان امباپه با 6 گل‌زده رده دوم را به خود اختصاص داده و طارمی به طور مشترک با ارلینگ هالند و روبرت لواندوفسکی (هر یک 5 گل‌زده) در رده سوم ایستاده است.

نظرات

اخبار مرتبط

اپلیکیشن دولت بهار دسترسی ساده تر و اطلاع از اخبار مهم
نصب