1401/09/04-16:18

چشمی بهترین بازیکن دیدار برابر ولز شد

چشمی بهترین بازیکن دیدار برابر ولز شد

هافبک دفاعی تیم ملی ایران با سوپر گل دیدنی خود برابر با ولز توانست بهترین بازیکن زمین شود.

به گزارش دولت بهار، تیم ملی کشورمان در دومین بازی خود در مرحله گروهی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر به مصاف ولز رفت و با نتیجه ۲ بر صفر به پیروزی رسید.

روزبه چشمی هافبک دفاعی تیم ملی فوتبال کشورمان با سوپر گل خود در این بازی به عنوان بهترین بازیکن زمین از سوی فیفا انتخاب شد.

دومین گل ایران در این بازی توسط رامین رضاییان به ثمر رسید.

تیم ایران در گروه دوم با تیم‌های امریکا، ولز و انگلیس هم گروه است.

چشمی: نتیجه همدلی‌مان را گرفتیم/ فشارهای غیرفوتبالی، بی‌معرفتی است

مدافع گلزن تیم ملی فوتبال ایران درباره پیروزی تیم‌ملی برابر ولز گفت "این نتیجه به دلیل همبستگی و همدلی تیم بود."

روزبه چشمی، بهترین بازیکن دیدار ایران و ولز که توانست نخستین گل ایران را وارد دروازه ولز کند در واکنش به سوال خبرنگار عرب زبان مبنی بر اینکه ایران شایسته برد بود و بین دو بازی با انگلیس و ولز، ایران تغییرات خوبی داشت و اینکه عامل این تغییرات چه بود؟ گفت: اول به هم‌تیمی‌ها تبریک می‌گویم. فکر می‌کنم در بازی اول یکسری فشارهای زیادی روی تیم و بازیکنان بود و نتوانستیم نتیجه لازم را بگیریم وگرنه آن نتیجه رخ نمی داد. با صحبت های کادر فنی از نظر ذهنی آماده بازی با ولز شدیم و موقعیت زیادی داشتیم و خدا را شکر نتیجه لازم را گرفتیم. این نتیجه به دلیل همبستگی و همدلی تیم بود.

چشمی در واکنش به سوال ایسنا مبنی بر اینکه بیشترین فشارها در این مدت زمان روی او بود و بعد از بازی با انگلیس هم افزایش یافت اما توانست یکی از بهترین لحظات زندگی خود را ثبت کند، گفت: اگر فشار فوتبالی باشد آدم درک می‌کند اما اگر به ناحق باشد یک مقدار بی معرفتی است. این مدت یکسری اتفاق‌ها برای من رخ داد و عجولانه قضاوت شدم و فشارها غیر فوتبالی بود. هم‌تیمی‌ها و خانواده‌ام روحیه و انرژی خاصی به همدیگر دادیم و خدا را شکر می کنم که مزد زحمات و همدلی بازیکنان را گرفتیم. خدا را شاکرم و لطف خدا بود.

نظرات

اخبار مرتبط

اپلیکیشن دولت بهار دسترسی ساده تر و اطلاع از اخبار مهم
نصب