1401/10/11-11:25

توافق نهایی پرسپولیس با بازیکن محبوب سرمربی

توافق نهایی پرسپولیس با بازیکن محبوب سرمربی

مهاجم مورد نظر سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس با این باشگاه به توافق رسید تا در ادامه رقابتهای لیگ برتر تیم صدرنشین لیگ برتر را همراهی کند.

به گزارش دولت بهار به نقل از مهر، مذاکرات باشگاه پرسپولیس با عیسی آل کثیر در دو ماه گذشته جریان داشت تا مهاجم آزاد این روزهای فوتبال ایران بار دیگر پیراهن سرخ‌پوشان پایتخت را بر تن کند.

آل کثیر که برای بستن قراردادی به مدت یک فصل و نیم مبلغ نجومی ۴۵ میلیارد تومانی درخواست کرده بود با کوتاه آمدن از موضع مالی‌اش به توافق با رضا درویش مدیرعامل باشگاه رسید.

مهاجم مورد نظر پرسپولیس قرارداد خود را پس از پایان دور رفت رقابت‌های لیگ برتر امضا می‌کند تا بتواند سرخپوشان را از هفته شانزدهم همراهی کند.

او در حالی به جمع سرخپوشان پایتخت اضافه شد که نیم فصل اول را به دلیل تشخیص اشتباه در روند درمانی‌اش از دست داد و تنها با مجوز گل محمدی توانست در تمرینات شرکت کند.

حالا پرسپولیس پس از توافق نهایی با آل کثیر، سراغ گزینه دیگری در خط حمله خواهد رفت که گل محمدی قرار است پس از بازی با نساجی مازندران به طور رسمی اعلام کند.

تیم فوتبال پرسپولیس ساعت ۱۶ روز پنجشنبه هفته جاری میزبان نساجی مازندران در هفته پایانی از دور رفت بازی‌های فصل جاری لیگ برتر خواهد بود.

نظرات

اخبار مرتبط

اپلیکیشن دولت بهار دسترسی ساده تر و اطلاع از اخبار مهم
نصب