1401/10/20-11:18

نتانیاهو: اکنون بیش از هر زمان دیگری، اجماع علیه ایران وجود دارد

 نتانیاهو: اکنون بیش از هر زمان دیگری، اجماع علیه ایران وجود دارد

نخست وزیر رژیم صهیونیستی بر لزوم اتخاذ موضع واحد علیه ایران از سوی این رژیم، آمریکا و دیگر کشورهای هم پیمان آنها تاکید کرد.

به گزارش دولت بهار به نقل از اسپوتنیک، «بنیامین نتانیاهو»، نخست وزیر رژیم صهیونیستی شامگاه دوشنبه طی سخنانی در دیدار با مدیران و فعالان ارشد «کمیته روابط عمومی آمریکا و اسرائیل» (AIPAC) از طریق ویدئوکنفرانس، عنوان کرد که زمان اتخاذ موضع واحد از سوی تل آویو، واشنگتن و دیگر هم پیمانان آنها برای مقابله با ایران فرا رسیده است.

رسانه های اسرائیلی در این باره از نتانیاهو نقل کردند: زمان آن فرا رسیده که اسرائیل و آمریکا با کشورهای دیگری در یک موضع واحد در نقابل ایران صف آرایی کنند و من مشتاقانه به دنبال گفت و گو در این رابطه با پرزیدنت (جو) بایدن (رئیس جمهوری آمریکا) و تیم وی هستم.

نخست وزیر اسرائیل در ادامه نیز ضمن ادعای این که «امروز بیش از هر زمان دیگری بر سر لزوم صف آرایی برای مقابله با ایران اتفاق نظر وجود دارد»، اتهام های واهی خود علیه جمهوری اسلامی ایران را تکرار کرد.

نتانیاهو در مورد آخرین تحولات عادی سازی روابط اسرائیل با کشورهای عربی نیز اعلام کرد: ما برای گسترش دایره صلح تلاش می کنیم و من خوشبین هستم چرا که بسیاری از رهبران کشورهای عربی دیدگاه خود نسبت به را تغییر داده اند و اکنون ما را به عنوان شریک می بینند نه به عنوان دشمن.

نظرات

اخبار مرتبط

اپلیکیشن دولت بهار دسترسی ساده تر و اطلاع از اخبار مهم
نصب