1401/11/01-14:36

نماینده زابل خطاب به وزیر کشور: چه اشتغالی؟ چه کشکی؟!

به گزارش دولت بهار، حبیب الله دهمرده در مراسم معارفه استاندار جدید سیستان و بلوچستان خطاب به وزیر کشور گفت:

نمی دانم چه بگویم که درصدی از حق مردم ادا شود و به کسی هم برنخورد. جناب آقای وزیر کشور چاکر شما و جد و آبادت هستیم اما ما نماینده مردم هستیم. آیا چهره استان همین است؟ واقعیت همین است؟

در کمیسیون امنیت ملی قائم مقام و معاون وزیر اطلاعات در مورد اعتراضات صحبت می کردند، من گفتم چه بگویم که مرا در لیست سیاه نبرید؟ آقای وحیدی خداوکیلی نام من را در لیست ضد انقلاب نگذارید!

شما جای من باشید به مردم چه می گویید؟ چه اشتغالی، چه کشکی؟ تا ما زنده ایم باید آمار درست بگویید. ای مردم چقدر شغل گیرتان امده است؟ هیچ.  

 آمریکا دلش برای ما نسوخته و در همین بیخ گوش ما افغانستان غیر از ویرانی و بیچارگی چیزی برای مردم به ارمغان نیاورده است. باید سرزمین مان را فارغ از زنده باد و مرده باد ها بسازیم. انگلستان و دیگران برای ما دل نمی سوزانند.

 آمار دارید چقدر از جمعیت سیستان و بلوچستان در این سرزمین مانده اند؟ چون نه آب دارند نه نان و صف های بنزین هم طویل است.

 بند كمال خان ساخته و پرداخته افغانستان نیست و آمریكا و انگلیس و اسرائیل و آل سعود چند سال برنامه ریزی كردند تا آب آنجا خشك شده و مردم ما كوچ كنند كه كوچ هم كردند و مردم ما به قم و سمنان رفتند. دیگر چیزی برای مردم سیستان نمانده است. در همین شرایط انتقال آب از دریای عمان قانونی شد اما حق‌آبه آن چه شد؟ از ۸۲۰ میلیون متر مكعب حق‌آبه ۱۰ میلیون متر مكعب گرفتیم.

نظرات

اخبار مرتبط

اپلیکیشن دولت بهار دسترسی ساده تر و اطلاع از اخبار مهم
نصب