1401/11/06-15:22

پرسپولیس با این سه ستاره کهکشانی خواهد شد!

پرسپولیس با این سه ستاره کهکشانی خواهد شد!

سرخپوشان پایتخت جذب سه ستاره را در نقل و انتقالات زمستانی لیگ برتر در دستور کار خود قرار داده‌اند.

به گزارش دولت بهار به نقل از شفقنا، صدرنشین لیگ برتر فوتبال ایران که فاصله خود را با تیم دوم جدول به پنج امتیاز افزایش داده، حالا می‌خواهد با جذب بازیکنان جدید در نیم فصل دوم روند خوب را حفظ و بار دیگر قهرمانی لیگ را جشن بگیرد.

پرسپولیس البته در جام حذفی و احتمالا در لیگ قهرمانان آسیا هم حضور خواهد داشت پس می‌بایست برای حضوری پر قدرت و در سه تورنمنت برنامه‌ریزی مدونی را انجام دهد.

در همین زمینه شنیده می‌شود سرخپوشان جذب سه بازیکن را در دستور کار خود قرار داده‌اند تا پرسپولیسی کهکشانی را در ادامه رقابت‌ها شاهد باشیم.

علی قلی‌زاده، ریکاردو آلوز و لئوناردو پریرا برزیلی سه گزینه‌ای هستند که پرسپولیس می‌خواهد در چند روز آینده برای جذب آنها اقدام کند.

لئوناردو پریرا مهاجم برزیلی با سابقه بازی در لیگ ژاپن در چند روز گذشته مذاکراتی را با مدیران پرسپولیس داشته و در صورت توافقات نهایی هفته آینده برای عقد قرارداد به تهران سفر خواهد کرد.

علی قلی زاده هم که شایعه بازگشت او به لیگ ایران داغ شده مشتریانی زیادی در لیگ برتر پیدا کرده و از پرسپولیس ، استقلال و سپاهان به عنوان مقاصد احتمالی هافبک خوش تکنیک تیم ملی یاد می‌شود. پرسپولیسی‌ها روی جذب قلی زاده حساب زیادی باز کرده‌اند و صحبت‌های ابتدایی را در این زمینه با علی قلی زاده وی ایجنت وی انجام داده‌اند.

سومین بازیکنی که در لیست باشگاه پرسپولیس قرار دارد ریکاردو آلوز هافبک تراکتور است، گفته می‌شود در قرارداد آلوز بندی وجود دارد که این بازیکن می‌تواند قرارداد خود را بدون مشکل با تراکتور به صورت یکطرفه فسخ کند. البته پرسپولیس تنها مشتری هافبک پرتغالی تراکتور نیست و آبی پوشان پایتخت هم جذب این بازیکن را به صورت جدی دنبال می‌کنند.

نظرات

اخبار مرتبط

اپلیکیشن دولت بهار دسترسی ساده تر و اطلاع از اخبار مهم
نصب