1401/11/07-00:01

استقلال قرارداد یزدانی را فسخ کرد

استقلال قرارداد یزدانی را فسخ کرد

باشگاه استقلال قرارداد سیاوش یزدانی را به صورت یک‌طرفه فسخ کرد.

به گزارش دولت بهار به نقل از ایرنا، تیم فوتبال استقلال پنجشنبه هفته گذشته در نخستین دیدار در آغاز نیم‌فصل دوم لیگ برتر در دیداری حساس برابر سپاهان در نقش جهان، به شکست تن داد؛ باخت تلخ ۲ بر یک که در لحظات پایانی با خطای سیاوش یزدانی در محوطه جریمه استقلال روی شهریار مغانلو و اعلام پنالتی و در نتیجه گلزنی رامین رضاییان رقم خورد تا طلایی‌پوشان، شاگردان ریکاردو ساپینتو را بدون امتیاز از اصفهان بدرقه کنند.

بعد از این بازی، انتقادات از یزدانی به اوج رسید و این بازیکن عامل اصلی شکست استقلال لقب گرفت. سرمربی استقلال ظرف ۴۸ ساعت گذشته به همراه گروه آنالیزش، بازی‌های استقلال مقابل تراکتور در لیگ برتر و جام حذفی و همچنین دیدار اخیر استقلال برابر سپاهان را نیز مورد بازبینی دقیق قرار داد‍،. آنها ساعت‌ها عملکرد یزدانی را مورد تحلیل قرار دادند و در نهایت به یک نقطه مشترک رسیدند: «او تمام وظایفی را که بر دوشش گذاشته شده بود را به بدترین شکل ممکن در زمین پیاده کرده است!»
ساپینتو در نتیجه این آنالیز، یزدانی را در اختیار باشگاه قرار داد تا قراردادش فسخ شود.

یزدانی برای جدایی و فسخ قرارداد با مدیران استقلال به مذاکره پرداخت اما حاضر به فسخ قرارداد نشد تا آبی‌پوشان به صورت یک‌طرفه قرارداد او را فسخ کنند.

همچنین‌ باشگاه استقلال نیز لحظاتی پیش در خبری اعلام کرد:

با وجود این که مدیران باشگاه بر اساس مذاکرات قبلی و اعلام سرمربی، آمادگی لازم برای توافق و فسخ قرارداد با سیاوش یزدانی را داشتند، اما بازیکن مذکور از انجام این کار سر باز زد.

نکته قابل تامل این که به دلیل رعایت نکردن مفاد قرارداد توسط این بازیکن در گذشته، باشگاه پیش از این هم می‌توانست قرارداد خود با وی را به صورت یک طرفه فسخ نماید اما با توجه به صحبت‌های انجام شده و جهت حفظ شان و جایگاه سیاوش یزدانی، این امر اتفاق نیفتاد.

با این حال به دلیل تخلفات صورت گرفته توسط یزدانی که بر خلاف قرارداد منعقد شده میان او و باشگاه بود، باشگاه استقلال پیش از پایان زمان رسمی و قانونی نقل و انتقالات نیم فصل، قرارداد خود با این بازیکن را فسخ کرد.

لازم به ذکر است با تفاهم و تعامل موجود میان مدیرعامل و سرمربی استقلال، مذاکرات با چند بازیکن با کیفیت و موثر ادامه دارد که به زودی با یکی از آن‌ها قرارداد نهایی جهت پیوستن به استقلال امضا خواهد شد.

نظرات

اخبار مرتبط

اپلیکیشن دولت بهار دسترسی ساده تر و اطلاع از اخبار مهم
نصب