1401/11/28-20:16

حمله تروریستی به مرکز پلیس در شهر کراچی

 حمله تروریستی به مرکز پلیس در شهر کراچی

شبکه‌های خبری پاکستان لحظاتی قبل از حمله تروریستی به مرکز پلیس در «کراچی» خبر دادند و تاکنون تبادل آتش میان نیروهای امنیتی و مهاجمان ادامه دارد.

به‌ گزارش دولت بهار به نقل از رسانه‌های پاکستانی، حمله شدید به مرکز پلیس و دفتر معاون فرمانده پلیس ایالت سِند، فضای شهر بندری کراچی را به شدت امنیتی کرده و نیروهای امنیتی و یگان ضدتروریسم به محل درگیری اعزام شده‌اند.

گزارش‌ها حکایت از ادامه تیراندازی و انفجار در محل حادثه دارد و شبکه‌های خبری نیز اعلام کردند که این حمله در امتداد بلوار "فیصل" پرتردد ترین منطقه شهر کراچی صورت گرفته است.

منابع خبری به نقل از پلیس کراچی اعلام کردند که چند نفر از نیروهای امنیتی در تبادل آتش با تروریست‌ها زخمی شده و مهاجمان درصدد یورش به دفتر مسوولان ارشد پلیس هستند.

شبکه‌های خبری پاکستان گزارش دادند تعداد تروریست‌ها بین ۷ تا ۱۰ نفر اعلام شده و تاکنون هیچ گروهی مسئولیت این حمله را برعهده نگرفته است.

طی ماه‌های اخیر گروه تروریستی تحریک طالبان پاکستان دست به حملات متعدد علیه نیروهای پلیس در ایالت خیبرپختونخوا به ویژه حمله به کاروان نیروهای امنیتی زد که طی آن ده‌ها نفر از نیروهای پلیس کشته شدند.

تکمیلی:

 طالبان پاکستان مسئولیت حمله به مرکز پلیس کراچی را برعهده گرفت

به گزارش ایرنا، عملیات یگان ضدتروریسم و نیرو‌های تکاور در داخل ساختمان اداره کل پلیس در شهر بندری کراچی ادامه دارد و لحظاتی قبل یکی از تروریست‌های انتحاری خود را در طبقه آخر این مرکز منفجر کرد.

بر اساس گزارش رسانه‌های پاکستانی، منابع امنیتی اعلام کردند که تاکنون ۲ نفر از نیرو‌های پلیس کشته و چندین نفر دیگر زخمی شدند. چند نفر از مهاجمان نیز درپی تبادل آتش با نیرو‌های امنیتی پاکستان در محل کشته شدند.

گروه تروریستی تحریک طالبان پاکستان با اعلام مسئولیت این حمله اعلام کرد که مهاجم انتحاری آن وارد مرکز پلیس کراچی شده است.

طی ماه‌های اخیر گروه تروریستی تحریک طالبان پاکستان دست به حملات متعدد علیه نیرو‌های پلیس در ایالت خیبرپختونخوا به ویژه حمله به کاروان نیرو‌های امنیتی زد که طی آن ده‌ها نفر از نیرو‌های پلیس کشته شدند.

«شهباز شریف» نخست وزیر پاکستان طی پیامی حمله تروریستی به مرکز پلیس کراچی را محکوم و تاکید کرد که نیرو‌های مسلح این کشور با پشتیبانی مردم تا آخرین قطره خون خود علیه تروریست‌ها می‌جنگند.

نظرات

اخبار مرتبط

اپلیکیشن دولت بهار دسترسی ساده تر و اطلاع از اخبار مهم
نصب