1399/07/08-10:41

توزیع مرغ ۱۵۷۵۰ تومانی و تخم مرغ ۱۳۹۰۰ تومانی در میادین شهرداری

راد با بیان اینکه مرغ و تخم مرغ در میادین میوه و تره بار با نرخ مصوب به شهروندان عرضه می‌شود، گفت: هر کیلوگرم مرغ به قیمت ۱۵۷۵۰ تومان و هر کیلوگرم تخم مرغ به قیمت ۱۳۹۰۰ تومان به فروش می رسد.

به گزارش دولت بهار به نقل از مهر؛ سید سعید راد مدیرعامل سازمان مدیریت میادین شهرداری تهران از عرضه روزانه بالغ بر ۱۰۰ تُن مرغ و تخم مرغ در میادین میوه و تره بار خبر داد و گفت: روزانه حدود ۶۰ تُن تخم مرغ و حدود ۴۰ تُن مرغ در میادین میوه و تره بار بین شهروندان توزیع می‌شود.

وی با تاکید بر اختلاف قابل توجه قیمت این دو محصول پرمصرف در میادین میوه و تره بار با سطح شهر، خاطرنشان کرد: در حال حاضر یک شانه ۱۸۰۰ گرمی تخم مرغ به قیمت ۲۵ هزار تومان و یک عدد مرغ ۱۶۰۰ گرمی به قیمت ۲۵ هزار تومان در میادین میوه و تره بار عرضه می‌شود.

گفتنی است، قیمت هر کیلوگرم مرغ در خرده فروشی‌های سطح شهر ۱۸ تا ۲۲ هزار تومان است که این محصول در میادین میوه و تره بار به طور متوسط ۲۱ درصد ارزان‌تر از میانگین قیمت سطح شهر و با نرخ ۱۵,۷۵۰ تومان و قیمت هر شانه تخم مرغ در خرده فروشی‌های سطح شهر ۳۵ تا ۳۸ هزار تومان است. در صورتی این محصول در میادین میوه و تره بار به طور متوسط ۲۶ درصد ارزان‌تر از میانگین قیمت سطح شهر و با نرخ هر شانه ۲۵ تا ۲۸ هزار تومان عرضه می‌شود.

نظرات

اخبار مرتبط

اپلیکیشن دولت بهار دسترسی ساده تر و اطلاع از اخبار مهم
نصب