1402/01/15-13:05

مظلومی: قربان‌زاده می‌خواهد خودش بر باشگاه استقلال احاطه داشته باشند

 مظلومی: قربان‌زاده می‌خواهد خودش بر باشگاه استقلال احاطه داشته باشند

پرویز مظلومی عضو هیئت مدیره باشگاه استقلال اظهار داشت: حدود ۱۴۰، ۱۵۰ میلیارد تومان خرج کردیم، تا حالا کلانتری نرفتیم اما باید دادستانی برویم و آقای قربان‌زاده از ما شکایت کرده‌ و وی به همه ما اتهام زد. او مرتب در تلویزیون است و به ما اتهام می‌زند. به آقای قربان‌زاده در مراسمی گفتم ما اینجاییم اگر می‌خواهید دستگیرمان کنید.

به گزارش دولت بهار به نقل از ایلنا، پرویز مظلومی عضو هیئت مدیره باشگاه استقلال اظهار داشت: من و اکثریت اعضای هیئت مدیره استقلال از فتح الله زاده خواهش کردیم که بماند. با توجه به هجمه بدهی‌هایی که باشگاه با آن روبرو است، تلاش‌های فتح‌الله‌زاده را دیدیم و خیلی اصرار داشتند که با استعفایش موافقت کنیم اما اعضای هیئت مدیره اصرار کردند که فتح‌الله‌زاده بماند و این مشکلات را برطرف کند. قول دادیم کمک کنیم که مشکلات را با توجه به تجربیات او حل کنند.

مظلومی با توجه به انتقاداتی که به استقلال به دلیل هزینه‌های بالا می‌شود، اظهار داشت: می‌گویند ما زیادی خرج کردیم، استقلال درست است وارد بورس شده اما با شرکت‌ها فرق دارد اما در نقل و انتقالات هواداران توقع دارند، باشگاه پول خرج کند و بازیکن بگیرد. دست مدیر قبلی را باز گذاشتیم که قرارداد ببندند اما هزینه‌ها خیلی بالاست.

وی افزود: حدود ۱۴۰، ۱۵۰ میلیارد تومان خرج کردیم، تا حالا کلانتری نرفتیم اما باید دادستانی برویم و آقای قربان‌زاده از ما شکایت کرده‌ و وی به همه ما اتهام زد. او مرتب در تلویزیون است و به ما اتهام می‌زند. به آقای قربان‌زاده در مراسمی گفتم ما اینجاییم اگر می‌خواهید دستگیرمان کنید.

وی تاکید کرد: همه چیز در باشگاه شفاف است، اگر مشکلی هست به ما نامه می‌زدند تا ما اتهامات را پیگیری می‌کردیم نه اینکه در تلویزیون به ما اتهام بزنند.

عضو هیئت مدیره استقلال افزود: قربان‌زاده معاون وزیر است و ما احترام می‌گذاریم اما ما در هئیت مدیره جانباز ۵۵ درصد داریم. من ۵۰ سال است که در فوتبال هستم اما پای من به کلانتری باز نشده است اما حالا باید به کلانتری برویم. در باشگاه استقلال باید پول خرج کرد زیرا هوادار به ما فشار می آورد.

مظلومی خاطرنشان کرد: زمانی که ساپینتو نتیجه نمی‌گرفت فشار آوردند وی را برکنار کنیم اما پای او ایستادیم و از او تشکر می‌کنیم. هیئت مدیره بیکار ننشسته است و به عنوان عضو فنی هیئت مدیره تمام تلاشم را برای حل مشکلات فنی می‌کنم و فقط عضو فنی هیئت مدیره هستم و نظرات فنی فقط می‌دهم و هر روز هفته جلسه مشورتی با مدیرعامل دارم.

مظلومی در ادامه درباره صحبت‌های رئیس سازمان خصوصی سازی گفت: صحبت های آقای قربان زاده رویایی است، به آقای آجورلو اختیار داده بودیم و نمی‌شود هئیت مدیره مرتب جلسه بگذارد که پول چه شد، مسئول مالی جواب می‌دهد که پول کجا خرج شده است. سال گذشته با ۲۱۰ میلیارد بستیم اما امسال قراردادها افزایش پیدا کرده است.

مظلومی در ادامه خطاب به رئیس سازمان خصوصی سازی گفت: آقای قربان زاده به ما کمک کند، ۳۰ میلیون هوادار ناراحت هستند و اتفاقی که باید جلوی آن گرفته می شد را نگرفتیم و الان باید چه کار کنیم. آقای قربان زاده به ما بگوید چه کار کنیم که پس از حذف از آسیا اتفاق‌های بدتری نیفتند.

وی تاکید کرد: وظیفه داریم مسائل را حل کنیم و اگر نتوانیم چرا بمانیم، آقای قربان‌زاده می‌خواهد خودشان در باشگاه احاطه داشته باشند. دنبال این هدف هستند، حضور در هئیت مدیره سودی برای ما نداشته و به عنوان پیشکسوت آمدیم که کمک کنیم.

عضو هیئت مدیره استقلال درباره ایراد رئیس سازمان خصوصی سازی درباره عدم نظارت روی عملکرد مدیرعامل گفت: دادن اختیار به مدیرعامل چیزی تازه‌ای نیست و کارخانه و شرکت نیست و نظارت ما روی مصوبات است و در جریان هفت و هشت برابر شدن قرارداد بازیکنان نبودیم.

وی در پایان گفت: بورسی شدن استقلال و پرسپولیس عجله‌ای بود، امیدوارم که با واگذاری و سهامدار شدن هواداران مشکلات حل شود.

نظرات

اخبار مرتبط

اپلیکیشن دولت بهار دسترسی ساده تر و اطلاع از اخبار مهم
نصب