1402/01/15-18:03

مجوز افزایش قیمت خودروسازان صادر شد!

 مجوز افزایش قیمت خودروسازان صادر شد!

در جلسه امروز شورای رقابت دستورالعمل افزایش قیمت خودروسازان به تصویب اعضا رسید.

به گزارش دولت بهار به نقل از تسنیم، سرانجام پس از چانه زنی های متعدد مجوز افزایش قیمت خودرو در جلسه امروز شورای رقابت به تصویب اعضا رسید. البته هنوز متوسط افزایش قیمت ها اعلام نشده و بنا به گفته سپهر دادجوی توکلی مدیر روابط عمومی شورای رقابت مصوبه افزایش قیمت ها بعد از تصویب اعضا برای ابلاغ به خودروسازان به وزارت صنعت ارسال می شود تا روند اجرای این مصوبه توسط سازمان حمایت انجام شود.

 قیمت خودروهای داخلی غیرمونتاژی تعیین شد

سپهر دادجوی توکلی در گفت‌وگو با فارس گفت: به استناد ماده یک دستورالعمل 543 شورای رقابت، پس از استماع نظر کارگروه خودرو شورا، موضوع مصوب 533 در مورد قیمت محاسبه شده خودروهای تولیدی غیرمونتاژی که توسط سازمان حمایت ارائه شده بود، در جلسه 557  شورای رقابت مورد بررسی قرار گرفت و برای تعامل به دستگاه‌ها و نهادهای مختلف برای اطلاع رسانی لازم ابلاغ می‌شود. 

مدیر روابط عمومی مرکز ملی رقابت در پاسخ به این سوال که با توجه به اعلام قبلی مبنی بر افزایش 30 تا 70 درصدی، افزایش قمیت خودروهای داخلی چقدر بوده است، افزود: افزایش بین 30 تا 70 درصدی قیمت خودروها که قبلا اعلام شده بود، عدد اشتباهی بود، زیرا بعضی از خودروها کمتر از 30 درصد افزایش قیمت داشته‌اند و تعدادی از خودروها نیز افزایش قیمت بسیار اندکی داشتند. 

وی اظهار داشت: البته تعدادی از خودروها نیز افزایش قیمتی بیش از 70 درصد داشته‌اند. 

دادجوی توکلی اظهار داشت: قیمت انواع خودروهای تولیدی غیرمونتاژی که امروز در شورای رقابت تعیین شد، به صورت محرمانه به متولی برای ابلاغ اعلام خواهد شد. 

نظرات

اخبار مرتبط

اپلیکیشن دولت بهار دسترسی ساده تر و اطلاع از اخبار مهم
نصب