1402/01/25-14:45

باید برای جنگ با ایران بدون کمک آمریکا آماده شویم

باید برای جنگ با ایران بدون کمک آمریکا آماده شویم

مشاور اسبق امنیت داخلی رژیم صهیونیستی تاکید کرد که این رژیم باید خود را برای جنگ احتمالی با ایران بدون کمک آمریکا آماده کند.

به گزارش دولت بهار به نقل از شبکه خبری «آر تی عربی» روسیه، ژنرال «یاکوف آمیدرور»، مشاور اسبق امنیت ملی رژیم صهیونیستی امروز (پنج شنبه) طی سخنانی، عنوان کرد که احتمال جنگ با ایران رو به افزایش است و این رژیم نیز باید برای انجام «حمله» بدون کمک آمریکا آماده شود.

آمیدرور که در دوره دوم نخست وزیری «بنیامین نتانیاهو» و طی سال های 2011 تا 2013 میلادی به عنوان مشاور امنیت داخلی رژیم صهیونیستی فعالیت کرده، در این باره اظهار داشت: ما باید برای جنگ آماده شویم؛ احتمال دارد ما به نقطه ای خواهیم رسید که باید حتی بدون کمک آمریکا به ایران حمله کنیم.

این ژنرال سابق افراط گرا در اشاره به توافق اخیر ایران و عربستان سعودی برای از سر گیری روابط دیپلماتیک میان دو کشور و همچنین معرفی سفیر جدید جمهوری اسلامی در امارات پس از هشت سال، تصریح کرد: ایران اعتماد به نفس بیشتری پیدا کرده و توانسته چند توافقنامه را با کشورهای عربی امضا کند؛ جهان دیگر متفاوت به نظر می رسد.

به نوشته روزنامه «تایمز آو اسرائیل»، مشاور اسبق امنیت ملی رژیم صهیونیستی ضمن تاکید بر این که با وجود همه این مسائل، احتمال وخامت وضعیت امنیتی بیشتر شده، افزود: آمریکا از نظر حضور خود، همان آمریکا نیست و ایرانیان نیز این را می بینند؛ ایالات متحده مشکلات بسیار بزرگ تری از مشکلات خاور میانه دارد و جهان نیز به شکل متفاوتی به اسرائیل نگاه می کند.

نظرات

اخبار مرتبط

اپلیکیشن دولت بهار دسترسی ساده تر و اطلاع از اخبار مهم
نصب