1402/02/03-23:09

آقای افشاریان! باید درباره داوری پاسخگو باشید

آقای افشاریان! باید درباره داوری پاسخگو باشید

سرپرست باشگاه استقلال گفت: با توجه به اتفاقاتی که در دیدار با پرسپولیس رخ داد، شکست در دربی ۱۰۰ برای من حکم پیروزی را دارد.

به گزارش دولت بهار، حجت کریمی در گفت‌وگو با تسنیم، با اشاره به قضاوت پیام حیدری در دربی 100 اظهار داشت: دنبال بهانه‌جویی نیستیم ولی سوت‌های حیدری علیه استقلال بود. لطفاً برخی کارشناسان داوری با تفسیر‌های‌شان دنبال این نباشند که بگویند داوری مشکلی نداشت. پنالتی استقلال باید گرفته می‌شد ولی به راحتی از آن گذشتند. حیدری در گذشته هم قضاوت بحث‌برانگیزی در دربی برای استقلال داشت و این اولین بار نبود.

وی افزود: نمونه قضاوت حیدری به صحنه کارت زرد عارف غلامی بازمی‌گردد که بازیکن پرسپولیس پیراهن مدافع ما را می‌کشد ولی غلامی است که کارت زرد می‌گیرد. حتماً این تصمیم هم از سوی برخی کارشناسان داوری جزو تصمیم‌های عالی حیدری بوده است! آقای افشاریان! شنیده‌ام که گفته‌اید که تیم داوری خوب قضاوت کرده است اما به عنوان رئیس کمیته داوران باید پاسخگو باشید. مطمئن باشید پیگیر داوری هستیم و اینطور نیست که به راحتی از آن بگذریم. این داور با توجه به اتفاقات گذشته نباید برای دربی انتخاب می‌شد. این همه مصدومیت و توقف بازی داشتیم ولی حیدری فقط 5 دقیقه وقت تلف شده گرفت.

سرپرست باشگاه استقلال خاطرنشان کرد: بازیکنان استقلال زحمت خودشان را کشیدند و حریف با دفاع یا وقت تلف کردن دنبال حفظ گلش بود. این شکست با توجه به اتفاقاتی که افتاد، حکم پیروزی را برای من دارد.

نظرات

اخبار مرتبط

اپلیکیشن دولت بهار دسترسی ساده تر و اطلاع از اخبار مهم
نصب