1402/02/11-17:28

برگزاری فینال جام حذفی در ورزشگاه آزادی؛ خیلی دور خیلی نزدیک

برگزاری فینال جام حذفی در ورزشگاه آزادی؛ خیلی دور خیلی نزدیک

از ورزشگاه‌های کاندیدای محل برگزاری فینال جام حذفی رونمایی شد که به نظر می‌رسد شانس استادیوم آزادی در این میان بیش از بقیه باشد.

به گزارش دولت بهار به نقل از ایرنا، مرحله یک چهارم نهایی رقابت‌های جام حذفی فوتبال کشور در شرایطی روز گذشته با برگزاری دیدار پرسپولیس و گل‌گهر به پایان رسید که مراسم قرعه‌کشی مرحله نیمه نهایی پس از این مسابقه برگزار شد.

در همین راستا تیم فوتبال استقلال باید مقابل نساجی قرار بگیرد و تیم پرسپولیس هم میهمان هوادار در این مرحله خواهد بود.

دیدارهای مرحله نیمه نهایی سوم و چهارم خرداد و فینال این مسابقات نیز دهم یا یازدهم خرداد برگزار می شود.

این در حالی بود که با توجه به قرعه کشی که برای تعیین محل میزبان برگزار شد، ورزشگاه شهدای مس کرمان اولویت اول و یادگار امام (ره) تبریز به عنوان اولویت دوم انتخاب شدند.

امیرحسین روشنک مسوول کمیته مسابقات جام حذفی اعلام کرد که ورزشگاه شهدای مس قطعا به این دیدار نخواهد رسید و به همین خاطر فینال در یادگار اما تبریز برگزار می‌شود.

با این حال هیئت‌فوتبال استان آذربایجان هم طبق صحبتی که از رییس آن در اخبار منتشر شده از برگزاری فینال انصراف داد.

روشنک در واکنش به این موضوع در گفت‌وگو با ایرنا اظهار داشت: هنوز چیزی به صورت رسمی به ما نرسیده که انصراف داده‌اند یا خیر. وقتی چیزی به صورت رسمی به ما برسد در مورد آن تصمیم‌گیری می‌کنیم.

وی افزود: اگر این انصراف برسد از بین چهار ورزشگاه که در آیین‌نامه ذکر شده محل برگزاری فینال مشخص می‌شود.

مسوول کمیته مسابقات جام حذفی تاکید کرد: ورزشگاه آزادی، ورزشگاه امام رضا (ع) مشهد، ورزشگاه شهدای فولاد اهواز و ورزشگاه نقش جهان اصفهان چهار ورزشگاهی هستند که در آیین‌نامه از آنها یاد شده است.

نظرات

اخبار مرتبط

اپلیکیشن دولت بهار دسترسی ساده تر و اطلاع از اخبار مهم
نصب